اعلام زمانبندی برگزاری فستیوال نونهالان منطقه جنوبی و مرکزی آسیا

۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۷۸۳۵۹
اعلام زمانبندی برگزاری فستیوال نونهالان منطقه جنوبی و مرکزی آسیا
تیم ملی زیر 14 سال جهت حضور در فستیوال نونهالان منطقه جنوبی و مرکزی آسیا 30 اردیبهشت 94 تهران را به مقصد تاجیکستان ترک خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الکس سوسی- دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به دبیران کل فدراسیون های حاضر در فستیوال زیر 14 سال منطقه جنوبی و مرکزی آسیا از زمانبندی برگزاری این رقابتها خبر داد.

بر این اساس کلیه تیم ها باید 30 اردیبهشت ماه وارد شهر دوشنبه تاجیکستان شده تا برای حضور در جلسات هماهنگی که روز بعد برگزار می شود، آماده شوند. افتتاحیه این دوره از رقابتها اول خرداد ماه خواهد بود و مرحله اول رقابتها تا دوم خرداد ادامه پیدا خواهد کرد. پس از یک روز استراحت، در 4 خرداد 94 سرپرست و اعضای کادر فنی تیم ها در جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور می یابند و تیم ها به ادامه رقابت با یکدیگر تا پایان روز 5 خردادماه خواهند پرداخت و در نهایت در مراسم پایان این دوره مسابقات شرکت خواهند کرد.
 
گفتنی است، کلیه تیم ها روز 6 خرداد 94 تاجیکستان را به مقصد کشورهای خود ترک می کنند.
 
لازم به ذکر است، تیم های حاضر در رقابتهای زیر 14 سال جنوبی و مرکزی آسیا شامل افغانستان، بنگلادش، هند، ایران، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان و ازبکستان می باشند.
 
همچنین تیم ملی نونهالان ایران زیرنظر علی طهماسبی زاده جهت حضور در این رده فستیوال آسیایی پس از انجام تمرینات آماده سازی و اردوهای تدارکاتی به مصاف دیگر تیم های حاضر در این رقابتها خواهد رفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز