دکتر هاشمی:

در سال ۹۳ به طور میانگین ۸۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداخت داشتیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۱ - ۰۸:۲۷:۰۲
کد خبر: ۲۷۹۱۱۷
در سال ۹۳ به طور میانگین ۸۸ درصد به فدراسیون‌ها پرداخت داشتیم
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که در سال 93 به طور میانگین 88درصد پرداختی به فدراسیون ها داشتیم، گفت: در بحث ارزی نیز تمام درخواست های فدراسیون ها از طریق وزارتخانه اجابت شده است که امیدواریم سال 94 این وضعیت ارتقا پیدا کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید مناف هاشمی در نشست مشترک وزیر و معاونان وزارتخانه با فدراسیون های ورزشی در خصوص ماده 88، اظهار داشت: این مسئله طی 3 ماه گذاشته از دغدغه های اصلی وزیر بود که برای این منظور قبل از عید تیمی 7 نفره تشکیل دادیم تا این موضوع را بررسی کنیم.

وی با بیان این که در این باره به یک جمع بندی تازه رسیده ایم، گفت: این گزارش پس از تأیید نهایی توسط مراجع ذیصلاح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. براساس آن سالن های تخصصی که مورد نیاز استان ها و فدراسیون ها است به تشخیص ادارات کل، فدراسیون ها و تأیید نهایی معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی ودر برخی مکان های خاص برای بانوان و همچنین حوزه همگانی در کمیسیون ماده 88 بدون روش مزایده و به روش مدیریت و هیأت امنایی بتوانیم اداره کنیم.

دکتر هاشمی در ادامه با بیان این که در سال 93 به طور میانگین 88درصد پرداختی به فدراسیون ها داشتیم، گفت: در بحث ارزی نیز تمام درخواست های فدراسیون ها از طریق وزارتخانه اجابت شده است که امیدواریم سال 94 این وضعیت ارتقا پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز