جلسه شورای اداری فدراسیون تیراندازی برگزار شد

هاشمی: اولویت اول کسب سهمیه المپیک است

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹:۵۰
کد خبر: ۲۸۰۷۹۷
هاشمی: اولویت اول کسب سهمیه المپیک است
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اولویت اصلی کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم که ورزشکاران تمام سعی خودشان را برای کسب این مهم انجام دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور سید‌مهدی هاشمی رئیس٬ محمد‌رفیع رفیعی‌نیا و طاهره علی‌آبادی نایب رئیسان فدراسیون تیراندازی و همچنین نواب نوری دبیر و احمد‌رضا هامونی حقیقت خبره ورزشی و روسای کمیته‌های فدراسیون تیراندازی برای بررسی مسائل موجود و ارائه راهکار و برنامه کمیته‌های مسابقات٬سازمان تیم‌های ملی  و سایر کمیته‌ها به ارائه گزارش پرداختند.

در این جلسه راهکارهای تئوری و فنی مربوط به حضور هر چه قدرتمند تیراندازان برای کسب سهمیه المپیک مورد بررسی قرار گرفت و پیش‌بینی‌هایی از طریق کمیته ها برای بررسی دقیق تر ارائه شد.

براساس این گزارش موانع اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی مورد بحث قرار گرفته و یادآوری شد که مسابقاتی که در پیش روی تیراندازان است از جمله مسابقات سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو که در صورت اعزام‌٬ باید حضور موثری در این مسابقات داشته باشند.

سپس دکتر سید‌مهدی هاشمی در ادامه‌٬ با اشاره به اولویت های فدراسیون گفت: اولویت اصلی کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم که ورزشکاران تمام سعی خودشان را برای کسب این مهم انجام دهند.

 

از نکات دیگری که مورد بررسی قرار گرفت‌، نحوه برگزاری مسابقات، همگانی کردن ورزش تیراندازی در استان‌ها و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان‌ها برای توسعه  این رشته و همچنین در خصوص اعزام ورزشکاران و تفاهم‌نامه‌های استانی و جلسات سالایانه مورد بحث و گفتگو در این جلسه قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز