سال آینده قراردادها افزایش پیدا می کند

میراسماعیلی: کادر فنی از محجوب راضی نیست

۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۲۰:۵۶:۱۵
کد خبر: ۲۸۰۸۴۹
میراسماعیلی: کادر فنی از محجوب راضی نیست
نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: محجوب قهرمان بزرگی است اما ما هم زمانی که ورزشکار بودیم، با وجود همه مشکلات، صورت خودمان را با سیلی سرخ می‌کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آرش میراسماعیلی در نشست خبری امروز شرکت کرد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور همزمان محمود میران سرمربی تیم ملی جودوی جوانان با سرمربی‌گری تیم ملی کشتی با کمربند تداخلی در کار او ایجاد می‌کند یا خیر گفت: میران یکی از پتانسیل‌های جودوی ایران است. او 6 -7 ماه در تیم ملی جوانان کار کرده و نتایج خوبی هم در مسابقه‌های قهرمانی آسیا گرفته است. قراردادش تا مسابقه‌های آسیایی بود و از او خواستیم تا مسابقه‌های جهانی قرارداد خود را تمدید کند که این امر انجام شد. حضور همزمان او در تیم ملی کشتی با کمربند و تیم ملی جودو مغایرتی با هم ندارند چرا که از یک طرف کشتی با کمربند از رشته‌های نزدیک به جودو محسوب می شود و از سوی دیگر این رشته اردوهای مقطعی دارد. ما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که ادامه حضور او در تیم ملی مثمر ثمر خواهد بود.

نایب رییس فدراسیون جودو افزود: با توجه به اینکه جوانان ما رقابت‌های بسیار مهم آسیایی و جهانی را پیش رو دارند تصمیم بر این شد تا پایان مسابقه‌های جهانی قرارداد میران تمدید شود. همچنین مسابقه‌های قهرمانی کشور و جوانان 24 اردیبهشت برگزار می‌شود و پس از آن نیز اردوهای تیم ملی به صورت منظم برگزار خواهد شد.

میراسماعیلی در ادامه درباره حضور جواد محجوب ملی‌پوش تیم بزرگسالان در رقابت‌های کشتی پهلوانی و اینکه آیا این موضوع باعث برهم خوردن تمرکز او در تیم ملی نمی‌شود، گفت: کادر فنی تیم ملی از محجوب به خاطر این که او در رقابت‌های کشتی با چوخه هم شرکت می‌کند ناراضی است. از او می‌خواهیم تمرکز خود را بر روی جودو بگذارد چرا که معتقدیم اگر او تمرکز بیشتری در جودو داشته باشد نتایج بهتری کسب خواهد کرد اما این موضوع باید آسیب شناسی شود. همان طور که خود او اعلام کرده مبالغ خوبی به خاطر حضورش در رقابت‌های کشتی پهلوانی دریافت می‌کند که پرداخت این میزان مبلغ از عهده فدراسیون جودو با توجه به مشکلات مالی که دارد، خارج است. در جلسه‌ای که با حضور رییس فدراسیون در این باره برگزار شد، تصمیم بر آن شد تا از دو سه جودوکاری که شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند، به طور کامل حمایت کنیم تا تمرکزشان برای کسب سهمیه المپیک باشد.

او درباره لزوم به کارگیری مربی طراز اول خارجی در تیم ملی نوجوانان نیز خاطرنشان کرد: در بحث تیم ملی نوجوانان معتقدیم که بهتر است از مربی خارجی خوب استفاده کنیم اما ویترین هر فدراسیونی، تیم ملی بزرگسالان است. در حال حاضر بر خلاف بزرگسالان که با کمبود نفرات نخبه مواجهیم، در نوجوانان و جوانان وضعیت خوبی داریم و در هر وزن دو سه جودوکار نزدیک به هم حضور دارند.

میراسماعیلی درباره گلایه‌های جواد محجوب از داشتن مشکلات مالی و نگرفتن حقوق که باعث شده او در رقابت‌های کشتی پهلوانی شرکت کند نیز گفت: محجوب قهرمان بزرگی است اما ما هم زمانی که ورزشکار بودیم، با وجود همه مشکلات، صورت خودمان را با سیلی سرخ می‌کردیم. محجوب تنها جودوکاری بود که قبل از عید از لحاظ مالی او را تامین کردیم و برای سه چهار ماه حضور در اردوی تیم ملی مبلغ 4 میلیون تومان به حسابش واریز کردیم. اما چون در مسابقه‌های کشتی درآمد خوبی عایدش می‌شود، ترجیح می‌دهد که در آن مسابقه‌ها نیز شرکت کند. ما بیش از این نمی‌توانیم به جودوکاران با توجه به مشکلات مالی که داریم رسیدگی کنیم. البته از لحاظ امکانات جودوکاران در خوابگاه نصرت اردوی خود را سپری می‌کنند و سعی کردیم بهترین شرایط را برای آنها مهیا کنیم.

نایب رییس فدراسیون جودو افزود: در گذشته قرارداد جودوکاران تیم ملی برای حضور در لیگ زیر 10 میلیون تومان بود اما این قضیه رشد داشته و محجوب نیز سال گذشته 30 میلیون تومان برای حضور در لیگ گرفت و ان‌شاءالله در سال آینده نیز قراردادها افزایش بیشتری خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز