از موضوع جلسه بی‌خبرم

عزیزی خادم: وزارت ورزش نقش بزرگی در مذاکرات ایفا کرد

۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۴:۴۴
کد خبر: ۲۸۰۹۳۱
عزیزی خادم: وزارت ورزش نقش بزرگی در مذاکرات ایفا کرد
عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: بهتر است صادقانه‌تر با مردم صحبت کنیم

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعلام برنامه‌های کارلوس کی‌روش 10 صبح امروز در محل این فدراسیون آغاز شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه راضی نبوده در جلسه امروز حاضر شود گفت: اتفاقا من از برگزاری این جلسه خیلی هم خوشحال هستم. برگزاری چنین جلسات و هم‌اندیشی‌هایی هر چند ماه یکبار بسیار مفید است اما باید شفاف باشیم و صادقانه صحبت کنیم.

عزیزی خادم افزود: برای خود من جای سوال است که برگزاری این جلسه به چه دلیل بوده است. اگر در خصوص ماندن و یا رفتن کی‌روش باشد که لزومی ندارد چرا که اختیارات به کفاشیان تفویض شده بود. در مورد برنامه‌های کی‌روش هم سه، چهار ماه پیش این موضوع عملی شده بود.

وی در خصوص جلسه اعضای هیات رئیسه با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بیان کرد: دامن زدن به اینکه سرمربی تیم ملی چه شرایطی دارد خوب نیست. ما هم‌اکنون نیاز به ثبات داریم و این مسئله چیز جدیدی نیست. فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری توسط اعضای هیات رئیسه اختیارات را به علی کفاشیان تفویض کرده است و کی‌روش هم با ما قرارداد دارد حالا لزوم برگزاری این جلسه را نمی‌دانم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده در جلسه امروز بسیاری از مسائل مشخص خواهد شد، گفت: هیات رئیسه مرجع تصمیم‌گیری است اما اختیارات را به کفاشیان تفویض کرده است. قبول دارند که فدارسیون فوتبال هم محدودیت‌ها و شرایط مالی خاصی دارد که این موضوع هم به دلیل بی‌برنامگی خود ما است. فدراسیون این پتانسیل را دارد که بتواند هزینه‌های خودش را پرداخت کند. ما نباید از بخش‌های مختلف غافل شویم. از مناطق، استان‌ها و امکاناتی که در بخش‌های مختلف و جود دارد. به نظر من ما در استان‌ها از لحاظ امکانات فوتبالی از فقر نسبی قرار داریم. باید وضعیت کادر فنی و بازیکنان تیم امید مشخص شود هرچه زودتر قراردادهای آنها امضا شود.

وی افزود: بهتر است با مردم صادقانه‌تر، شفاف‌تر و بی‌پرده‌تر سخن بگوییم. کی‌روش از قبل قرارداد داشته و اگر بحث مسائل فنی است که کمیته توسعه و فنی باید گزارش‌های خود را در این باره ارائه بدهد. هیات رئیسه هم که اختیارات را به کفاشیان تفویض کرده است. خبر خوشحال‌کننده در این زمینه این بود که سه ضلع دولت، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در این زمینه با یکدیگر فعالیت کردند. وزارت ورزش به عنوان کانال دولت وارد مذاکره شد و تفاهم جدید به وجود آمد.

عزیزی خادم در مورد اینکه حسنی‌خو در جلسه‌ای که با کفاشیان داشته اعلام کرده در فدراسیون فوتبال کسی حق مخالفت با کی‌روش را ندارد و چه شخصی را مدنظر داشته گفت: من این موضوع را نمی‌دانم و بهتر است از خود حسنی‌خو بپرسید که چه شخصی را گفته است. قطعا او هم از روی دلسوزی این صحبت را کرده است. با توجه به فضایی که به وجود آمده نیاز به تعامل بیشتری است. شما ژاپن را ببینید پس از جام ملت‌ها به سرعت مربی جدید خود را معرفی کرد.

وی تاکید کرد: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم پس از شکست ایران مقابل عراق به سرعت اختیارات را به کفاشیان تفویض کرد و کمیته فنی را هم مامور کرد تا برنامه‌ها را پیگیری کند. نگاه دولت هم در این زمینه مثبت بوده و باید واقع‌بینانه پیش برویم. ما زمان را از دست می‌دهیم. مسائل مهم‌تری را هم در پیش داریم که نباید از آن غافل شویم. تیم امید را داریم و باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد. زمان زیادی را از دست داده‌ایم و لزومی ندارد این مسئله ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز