نقشه راه فدراسیون‌های موفق برای فوتبال(۴)

علی نژاد: وجود منابع مالی کافی باید فوتبال را به موفقیت برساند

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۰:۳۵
کد خبر: ۲۸۱۲۹۲
علی نژاد: وجود منابع مالی کافی باید فوتبال را به موفقیت برساند
رئیس فدراسیون ووشو گفت: می‌توانم به جرات بگویم هیچ تصمیمی در ووشوی جهان بدون موافقت ایران صورت نمی‌گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو درباره علل موفقیت ووشو در این سال ها و همچنین راه های رسیدن فوتبال به موفقیت با خبرنگار برناصحبت کرد.

وی ابتدا 14 فاکتور تاثیر گذار در رسیدن ووشو به موفقیت های این روزهای خود در سطح آسیا و جهان را برشمرد: باید خدمتتان عرض کنم که عوامل زیادی دست در دست هم داده اند که این روزها ووشو توانسته این افتخارات آسیایی  و جهانی را بدست بیاورد. در درجه اول از تمام پتانسیل اداری و فنی موجود در ووشو استفاده کردیم. دوم، بحث استعدادیابی علمی بود. سوم توجه ویژه به استان ها در دستور کار قرار گرفت. چهارم استفاده از مربیان توانمند خارجی و پنجم کار گرفتن از مربیان بادانش داخلی در کنار خارجی ها. ششم جذب منابع مالی خارج از تشکیلات ورزش که بسیار کمک حال ما بوده و هست. هفتم ثبات مدیریت در اکثر زیرمجموعه های فدراسیون. هشتم توجه به منافع ملی به جای منافع شخصی. نهم برگزاری منظم ترین و منحصربه فرد ترین لیگ دنیا. دهم اردوهای منظم  در رده های سنی پایه. به تازگی انتخابی تیم ملی جوانان در دو بخش پسران و دختران انجام شد و برای اولین بار از حدود 20 استان در تیم ملی نماینده داریم و این فوق العاده است. یازدهم روابط درست و صحیح با مراکز تصمیم گیر مانند فدراسیون جهانی  و همچنین کسب کرسی های موثر جهانی بر پایه دیپلماسی بین المللی. در این رابطه می توانم به جرات بگویم هیچ تصمیمی در ووشوی جهان بدون موافقت ایران صورت نمی گیرد.

علی نژاد در ادامه اضافه کرد: دوازدهم تعامل مناسب با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک. سیزدهم استفاده خوب از رسانه های جمعی، صدا و سیما و رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها و چهاردهم توسعه ووشو در فضایی خارج از ورزش مانند بسیج، دانشگاه ها و وزارت های صنعتی. همه این عوامل در پروسه ای تقریبا 4 ساله به بار نشست و هم اکنون در حال درو کردن این تلاش ها هستیم و در ادامه به موفقیت های بیش تر چشم دوخته ایم و برای آن برنامه داریم.

رئیس فدراسیون ووشو درباره فوتبال و راه های رسیدن این رشته پرطرفدار به موفقیت هایی در حد و اندازه های ووشو صحبت کرد: این سیری که خدمتتان عرض کردم در همه رشته ها از جمله فوتبال قابل تکرار است. در فوتبال این پروسه راحت تر نهایی خواهد شد؛ چرا که استقبال مردم از فوتبال بسیار زیاد است و همچنین منابع مالی بیش تری در فوتبال وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز