منصوریان: درباره مربیگری در استقلال صحبتی ندارم/ باید به نکونام کمک کنیم

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۱:۴۳
کد خبر: ۲۸۱۳۳۰
منصوریان: درباره مربیگری در استقلال صحبتی ندارم/ باید به نکونام کمک کنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: استقلالی ها در فینال جام حذفی از نفت حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در جمع خبرنگاران درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی اظهارداشت: از قبل این پیش بینی را می کردم و به دوستان هم گفته بودم. ما باید فضا را باز کنیم که نکونام به عنوان دستیار کی روش کارش را انجام دهد. جواد نکونام به عنوان دستیار در تیم ملی بماند. برای چنین استعدادهایی ما بیاییم سرعت مدارج مربیگری را بالا ببریم. باید چنین کاری را هم برای خاکپور انجام دهیم. نفراتی مثل علی کریمی و کریم باقری نیز به چنین مدارجی احتیاج دارند.

وی درباره تمدید قراردادش با نفت ادامه داد: من دغدغه آینده مربیگری را ندارم. چیزی که برایم مهم است، جام باشگاههای آسیا و لیگ برتر و جام حذفی است. ششمین سال مربیگری من است که باید هنوز خیلی چیزها یاد بگیرم. مهمترین چیز این است که هر روز صبح بلند می شوی، عقب تر از بقیه هستی. آنقدر این بازیکنان را دوست دارم، نمی توانم به چیز دیگری فکر کنم.

سرمربی نفت تهران درباره میزبانی تیمش در فینال جام حذفی تصریح کرد: عقیده قلبی من قبل از اینکه قرعه کشی انجام شود، این بود که در یک زمین بی طرف انجام شود. حتی بعد از اینکه قرعه کشی انجام شد، من به ذوب آهنی ها گفتم ما حاضریم هر جای ایران باشد، بازی کنیم که بهروان گفت نمی شود. ما در هر صورت هر جا باشیم، میهمان هستیم چون تماشاگر نداریم. ادبیات باشگاه ذوب آهن طوری بود که منافع خودشان و ما را در نظر گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که از هواداران استقلال انتظار حمایت در فینال را دارید، گفت: اگر استقلالی ها نیایند که از آنها دلگیر می شوم. من همه جا گفتم استقلالی هستم و نباید مرا تنها بگذارند.

منصوریان در پایان درباره احتمال مربیگری اش در استقلال گفت: گفتم در این باره صحبت نمی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز