گزارش تمرین پرسپولیس

تذکرات جدی برانکو به سرخپوشان

۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۸۱۴۳۶
تذکرات جدی برانکو به سرخپوشان
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان خطوط مختلف تیمش تذکرات فنی را ارائه کرد.

پرسپولیس که خود را برای دیدار روز جمعه مقابل پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ آماده می کند، تمرین امروز خود را برای این دیدار در شرایطی پیگیری کرد که برانکو ایوانکوویچ تذکرات ویژه ای را به بازیکنان ارائه می‌کرد.

* این تمرین ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه آغاز شد و بازیکنان با انجام حرکات کششی به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند سپس سرخپوشان به دویدن های استقامتی و سرعتی پرداختند.

* حدود ۴۰ هوادار از نزدیک این تمرین را مشاهده کردند.

* محسن بنگر، تادئو و مهدی جعفرپور که تمرین ویژه بدنسازی را صبح امروز انجام داده بودند در این تمرین حاضر شدند. بنگر ابتدا در کلینیک مجموعه کارهای مربوط به درمانش را دنبال می کرد و سپس از روی نیمکت به تماشای تمرین پرداخت.

* پاسکارهای کوتاه و بلند دیگر برنامه‎ای بود که کادر فنی برای این جلسه تمرینی در نظر گرفته بود.

* دروازه بان‎ها تمرنیات اختصاصی را زیر نظر ایگور پانادیچ پیگیری کردند.

* سرخپوشان سپس به پاسکاری‌های کوتاه و شوتزنی از راه دور پرداختند که در جریان این تمرین سوشا مکانی به دروازه‌‎بان سوم پرسپولیس تذکرات فنی ارائه می‌داد.

*بازیکنان سپس در دو گروه به فوتبال درون تیمی پرداختند که ابتدا دروازه بان‎ها در این تمرین حضور نداشتند و مدافع آخر وظیفه حفاظت دروازه را داشت و پس از چند دقیقه گلرها به بازی فوتبال ملحق شدند.

* مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در جریان تمرینات اختصاصی، نحوه یارگیری و گرفتن صحیح توپ را به بازیکنان آموزش می داد.

* در جریان فوتبال، برانکو تذکرات فنی را به مهاجمان تیم بابت ضعف در چارچوب شناسی ارائه داد.

* ایگور پانادیچ در قسمتی از تمرین به مدافعان، هافبک‎ها و مهاجمان تیم  نحوه صحیح راه رفتن هنگام بازی و پوشش به بازیکنان را آموزش می‌داد.

* بازیکنان سپس دوباره در دو گروه مشغول فوتبال شدند که امید عالیشاه در جریان فوتبال در برخوردی که با مهدی ظفر پور داشت دچار مصدومیت جزئی شد و پس از دقایقی به بازی بازگشت.

* مربی بدنساز پرسپولیس در جریان فوتبال سرخپوشان به تمرینات اختصاصی و دویدن های سرعتی دور زمین پرداخت.

* این تمرین ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه خاتمه یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز