بازی با تیمهایی مثل راه آهن سخت است

پورغلامی: فوتبال پاکی را از سایپا خواهید دید

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۸۱۵۸۶
پورغلامی: فوتبال پاکی را از سایپا خواهید دید
مربی سایپا گفت: راه‌آهن را دست‌کم نمی‌گیریم و به رتبه‌اش در جدول نگاه نمی‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد پورغلامی که به جای مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار راه‌آهن - سایپا حضور یافته بود، اظهار داشت:‌ شرایط فوتبالی راه‌آهن با توجه به وضعیتی که دارد و برای بقا تلاش می‌کند، تفاوت دارد. قطعاً در دیدار فردا آنها بازی انتحاری را در دستور کار دارند و در خط حمله پرتعداد حضور خواهند داشت. بنابراین بازی با این تیم‌ها سختی‌های خودش را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در دیدار قبلی دو امتیاز خوب را از دست دادیم و قطعاً فردا برای جبران امتیازات از دست رفته به میدان خواهیم رفت. همانطور که گفتم تیم حریف در بخش حمله پرتعداد حضور خواهد داشت و در این بخش تفکراتی داریم که امیدوارم بچه‌ها بتوانند آن را اجرا کنند.

پورغلامی خاطر نشان کرد: در دیدار مقابل راه‌آهن برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم.

وی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم سایپا در آستانه بازی با راه‌آهن اظهار داشت: ما سجاد مشکل‌پور و مجتبی رمضانی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. ضمن اینکه مسعود ابراهیم‌زاده هم مصدوم بوده و به این بازی نمی‌رسد.

پورغلامی در پاسخ به این سؤال که انگیزه شما در بازی فردا چیست، اظهار داشت: ما به دنبال ارتقای رتبه خود در جدول هستیم و در این خصوص هنوز شانس داریم. بازی پیش رو می‌تواند برای ما در این راستا تعیین‌کننده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که شما نه سهمیه می‌گیرید و نه سقوط می‌کنید اما این بازی برای راه‌آهن اهمیت زیادی دارد. با این شرایط آیا شاهد ارائه فوتبالی پاک از سوی تیم سایپا خواهیم بود، اظهار داشت: شک نکنید فوتبال پاکی را از سوی سایپا خواهید دید. اعتبار و حیثیت تک تک ما مهمترین مسئله برای‌مان محسوب می‌شود. احتمال اینکه سهمیه بگیریم خیلی خیلی کم است اما می‌خواهیم رتبه‌مان در جدول بالاتر از جایگاهی باشد که در حال حاضر داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز