مقابل سایپا انتحاری بازی می کنیم

کرمانی مقدم: فردا استارت بقا در لیگ برتر را می زنیم!

۱۳۹۴/۰۲/۱۰ - ۱۶:۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۸۱۵۸۷
کرمانی مقدم:  فردا استارت بقا در لیگ برتر را می زنیم!
مربی راه آهن گفت: مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم، چون دو بازی از سه بازی باقیمانده ما با رقبای‌مان در انتهای جدول است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،‌ مرتضی کرمانی‌مقدم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپای البرز عنوان کرد: ما هفته گذشته مقابل سپاهان عملکرد خوبی نداشتیم و هم از نظر و هم از نظر تیمی بد بودیم. سپاهانی‌ها خوش‌شانس بودند که در روز خوب بازیکنان راه‌آهن با این تیم روبه‌رو نشدند. پس از بازی مقابل سپاهان طی هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم تا از نظر روحی و روانی بازیکنان را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

وی در ادامه افزود: ما تا پایان فصل سه بازی بسیار مهم پیش رو داریم که مهمترین آنها بازی فردا مقابل سایپاست. این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است. امیدوارم بازیکنان تیم راه‌آهن دستورات کادر فنی را در این بازی به خوبی اجرا کنند.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم در نهایت در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر، گفت: مطمئن باشید ما در لیگ برتر می‌مانیم، چون دو بازی از سه بازی باقیمانده ما با رقبای‌مان در انتهای جدول است.

وی در ادامه افزود: بچه‌های ما برای این بازی و دیدارهای آینده همدل شده‌اند و امیدوارم از فردا استارت بقا در لیگ برتر را بزنیم. فرهاد کاظمی مرد روزهای سخت است.

کرمانی‌مقدم افزود: همان زمانی که ما تیم راه‌آهن را تحویل گرفتیم هم این تیم کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول بود. متأسفانه ما نیمکتی قوی نداریم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تصریح کرد: بچه‌های راه‌آهن دست به دست هم داده‌اند تا از فردا استارت بقا در لیگ برتر را بزنیم. اگر بتوانیم مقابل سایپا سه امتیاز را بگیریم صددرصد در لیگ برتر می‌مانیم. 

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیم راه‌آهن گفت: به غیر از رامین رضاییان که سه کارته است، دیگر بازیکنان را در اختیار داریم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد تاکتیک تیمش در دیدار مقابل سایپا و اینکه در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارند، تأکید کرد: صددرصد همینطور است و ما چیزی برای از دست دادن نداریم. فرهاد کاظمی با بازیکنان راه‌آهن روی نقاط ضعف و قوت سایپا کار کرده است. ما نمی‌توانیم تاکتیک‌های خود را بگوییم اما امیدوارم بازیکنان از تاکتیک‌های کاظمی استفاده کنند و فردا برنده باشیم.

وی تصریح کرد: فردا چاره‌ای نداریم جز اینکه دست به ریسک زده و مقابل سایپا انتحاری بازی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز