بازی در کنترل ما بود

مکوندی: خیلی ها دوست نداشتند در لیگ برتر باشیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۸۱۸۰۱
مکوندی: خیلی ها دوست نداشتند در لیگ برتر باشیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهروز مکوندی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار داشت: پیش از هر چیز باید روز معلم و پدر را تبریک بگویم. همچنین به یحیی گل محمدی و باشگاه ذوب آهن به خاطر موفقیت هایشان تبریک می گویم و امیدوارم این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: درباره بازی امروز باید بگویم با توجه به بضاعتی که داریم در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و نگذاشتیم خطر جدی روی دروازه مان ایجاد شود. در نیمه دوم نیز همین گونه ادامه دادیم اما روی ضربات ایستگاهی دو گل دریافت کردیم. در کل از بازی تیمم راضی نیستم اما این شکست را به گردن می گیرم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد:از مردم خوب جنوب به دلیل اینکه این تیم به لیگ یک سقوط کرد عذرخواهی می کنم. با توجه به اینکه نفت تهران و نفت مسجدسلیمان به وزارت نفت وابسته هستند نمی خواهم این تیم را با هیچ تیم دیگری مقایسه کنم. شاید خیلی ها قلبا دوست نداشتند ما در لیگ برتر حضور داشته باشیم چون برای لیگ برتر برنامه ریزی نکرده بودند. حتی اگر ما آن زمان که صعود کردیم می خواستند برنامه ریزی کنند باز هم دیر بود. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: برای سال آینده حتی اگر به لیگ یک هم سقوط کنیم باید برنامه داشته باشیم. این را به مسئولان باشگاه هم گفته ام که اگر برای آینده برنامه ریزی نداشته باشند از لیگ یک هم به دسته پایین تر سقوط می کنیم.

مکوندی درباره گلی که خوردند، عنوان کرد: ما بازی را کنترل کرده بودیم و یک سوم میانی در اختیارمان بود و از روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم.

وی درباره بازی با سپاهان گفت: اگر باشگاه نفت مسجدسلیمان را با سپاهان مقایسه کنید به هیچ عنوان به سوابقی که در آسیا و لیگ برتر دارد نمی رسیم اما همین جا قول می دهم بازیکنان با تمام قوا و غیرت بازی می کنند تا امتیاز بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز