هدف ما شکست بنیادکار است

برانکو: حریف آسان نداریم/ ازبک ها سرسخت هستند

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۸:۲۶
کد خبر: ۲۸۲۱۲۹
برانکو: حریف آسان نداریم/ ازبک ها سرسخت هستند
سرمربی پرسپولیس گفت: دیدار دشواری پیش رو داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تمرینات پرسپولیس برای بازی با بنیادکار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با جدیت زیر نظر برانکو ایوانکوویچ ادامه دارد. ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز تیمش با خبرنگاران درباره بازی با بنیادکار و اتفاقات پیرامون تیمش صحبت کرد.

برانکو در ابتدا به بازی برابر پیکان اشاره کرد و گفت:  شکست پیکان ما را به آینده بسیار خوشبین کرد و جو بسیار مثبتی را برای تیم به وجود آورد. قبل از بازی با بنیادکار بهترین اتفاقی که می‌توانست رخ دهد همین حالتی است که در آن قرار داریم و امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم روز چهارشنبه برد دیگری را به دست آوریم. همه ما پرسپولیسی‌ها در حال حاضر یک هدف داریم و آن هم شکست بنیادکار است.

با توجه به حذف زودهنگام بنیادکار از لیگ قهرمانان آسیا خیلی ها اعتقاد دارند که یک بازی آسان در انتظار سرخپوشان است. ایوانکوویچ با رد این مساله گفت: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم چرا که حریف آسانی در بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. همه حریفان سرسخت هستند که باید با تمام قوا باید مقابل آنها ظاهر شد و کمترین اشتباه را داشت.

برانکو درباره تمرین ضربات ایستگاهی شاگردانش در تمرین امروز سرخپوشان توضیح داد: ضربات ایستگاهی یکی از تاکتیک‌های مهم تیم ما برای رسیدن به گل است و ما بارها و بارها در تمرینات این تاکتیک‌ها را مرور می‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش نیز گفت: وضعیت علی‌عسکر بهتر شده. او امروز تمرین کامل انجام داد و فردا از او یک تست خواهیم گرفت تا مشخص شود که می‌تواند در بازی با بنیادکار به میدان رود یا نه.

وی در مورد اینکه اگر علی عسگر نرسد، کفشگری دفاع چپ خواهد بود، گفت: آرام آرام، نباید دستم را برای حریفان رو کنم، ما برای هر شرایطی راه‌حلی داریم.

وی در مورد وضعیت مصدومیت محسن بنگر گفت: بنگر فردا هم باید از پایش عکس بگیرد، او یک ماه است که تمرین نمی‌کند، بنابراین آمادگی جسمانی ندارد، شاید بتوانیم در بازی آخر از او استفاده کنیم، هنوز معلوم نیست. متأسفانه چنین بازیکن باتجربه‌ای را کم داریم، در مسابقه با بنیادکار و استقلال حضور نخواهد داشت، هر چند امیدوارم که به بازی آخر برسد.

سرمربی پرسپولیس درباره شناختش از تیم بنیادکار نیز خاطرنشان کرد: من 3 مسابقه این تیم مقابل لخویا، النصر و تیم خودمان را دیده‌ام و به اعتقاد من آنها تیمی هستند که به سختی شکست می‌خورند و در تمام بازی‌هایی که باخته‌اند در فاصله بسیار نزدیک بوده است، حتی النصر در بازی با آخر خود مقابل بنیادکار به سختی توانست برنده از میدان خارج شود و ما قطعا بازی سختی مقابل بنیادکار خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس با تاکید بر اینکه امیدوار است هواداران این تیم مثل بازی با النصر حضور پرشوری در ورزشگاه آزادی داشته باشند، یادآور شد: در بازی با النصر تماشاگران کار خودشان را انجام بدهند و بازیکنان هم با جنگندگی و یکدلی در زمین پیروزی بزرگی را رقم زدند. امیدوارم روز چهارشنبه نیز این اتفاق در بازی با بنیادکار تکرار شود.

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که درباره دربی پیش‌ رو چه نظری دارد، گفت: در حال حاضر تمام تمرکز روی بازی با بنیادکار است و در مورد دربی در زمانش صحبت خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز