برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان؛

تیم‌ملی تکواندو در ۲ گروه راهی روسیه می شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۴:۰۷
کد خبر: ۲۸۲۲۱۱
تیم‌ملی تکواندو در ۲ گروه راهی روسیه می شود
تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در دو گروه عازم روسیه می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی تکواندوی کشورمان که با 13 هوگوپوش مهیای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان می شود در 2 گروه مردان و زنان راهی محل مسابقات خواهد شد.

گروه اول تکواندوکاران، اعضای تیم‌ملی مردان هستند. این نفرات ساعت 4:30 صبح روز جمعه (18 اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی موسکو شده و از آنجا به "چلیابیسنک" می روند.

محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی‌زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی ترکیب تیم ایران در جام بیست و دوم هستند که هدایت این هوگوپوشان، برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی (مربی) خواهد بود.

گروه دوم نیز، اعضای تیم ملی بانوان هستند که ساعت 4:30 صبح روز یکشنبه (20 اردیبهشت‌ماه) راهی محل مسابقات می شوند. کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی، هانیه اخلاقی و اکرم خدابنده اعضای تیم ملی بانوان ایران را تشکیل می دهند که هدایت این نفرات برعهده مینو مداح (سرمربی) و آزاده یاسایی (مربی) است.

این دوره از مسابقات از روز دوشنبه (22 اردیبهشت‌ماه) با حضور بهترین‌های تکواندوی جهان در سالن "تراکتور" شهر چلیابینسک آغاز می شود و 28 اردیبهشت ماه با پایان خواهد رسید.

ملی پوشان کشورمان روز چهارشنبه (30 اردیبهشت‌ماه) ساعت 3:40 صبح به ایران بازخواهند گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز