ساحلی بازان برای تور جهانی سوییس آماده می شوند

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۲۲۱۸
اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی از روز شنبه در جزیره کیش آٰغاز شد تا نمایندگان ایران خود را برای تور جهانی سوییس آماده کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی با حضور شش بازیکن از روز شنبه در زمین های ساحلی کیش آغاز شد و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

در این مرحله از اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی که با هدایت حمید موحدی پیگیری میشود، بهمن سالمی، صابر هوشمند، رحمان رئوفی، عباس پورعسگری، آرش وکیلی و بهمن توکلی شرکت دارند که وکیلی و توکلی به این مرحله از تور جهانی اعزام نمی شوند.

اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی ۱۷ اردیبهشت ماه به پایان می رسد و تیم های الف و ب ساحلی ایران روز ۱۹ اردیبهشت ماه از تهران راهی سوییس می شوند.

رقابت های جدول مقدماتی تور جهانی والیبال ساحلی از ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر لوسرنه سوییس آغاز می شود و رقابت های اصلی نیز از ۲۲ اردیبهشت آغاز می شود.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران در تور جهانی چین که اوایل اردیبهشت ماه در شهر فوژو برگزار شد، در جدول مقدماتی موفق به شکست کانادا شد، اما در مسابقه دوم مغلوب حریف شد و از راه یابی به مرحله اصلی این رقابت ها باز ماند.

تیم های ملی والیبال ساحلی ایران عنوان های سوم و چهارم دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه که اواخر فروردین ماه در شهر سانخولا تایلند برگزار شد را در پرونده کاری خود دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز