لمپن ها به بهشت نمی روند

حمله به قلعه نویی در باشگاه استقلال!

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۳:۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۸۲۳۴۲
حمله به قلعه نویی در باشگاه استقلال!
نصب بنر لمپن ها به بهشت نمی روند، پایین سردر باشگاه استقلال اتفاق عجیبی بود که تعجب کارمندان و مدیران باشگاه را برانگیخت!

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز کارمندان و مدیران باشگاه استقلال هنگام ورود به دفتر این باشگاه با تصویری روبرو شدند که عجیب بود. گروهی از هواداران استقلال که از عملکرد امیر قلعه نویی ناراضی هستند، بنری را پایین سر در باشگاه استقلال نصب کردند که روی آن کنار عکس امیر قلعه نویی (همان عکس معروف که به دوران سرمربیگری قلعه نویی در مس برمی گردد و امیر بعد از گلزنی مس به استقلال مشت های خود را گره کرده است) و چند تصویر دیگر نوشته شده بود لمپن ها به بهشت نمی روند.

image-2369c0a970da167a83225a27fa348daaafbf9760e8429ddd8192de50b1805887-V

جالب اینجاست که به گفته شاهدان عینی چند هواداری که این بنر را روی دیوار باشگاه استقلال و پایین سردر باشگاه نصب کرده بودند، در محل حضور داشتند و اجازه پایین کشیده شدن بنر را نمی دادند. بهرام افشارزاده هم ناچار شد به این هواداران پیغام بدهد بنر را جمع کنند و برای صحبت به دفتر مدیرعامل باشگاه بروند. این افراد دقایقی پشت درهای بسته با افشارزاده حرف زدند و بعد از مطرح کردن گلایه های خود، از باشگاه رفتند.

این گروه اعتقاد دارند مقصر ناکامی های استقلال طی دو سال اخیر قلعه نویی است و باشگاه نباید بیش از این به سرمربی فعلی فرصت بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز