دومین دوره مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان؛

خمجانی: ۳ تیم از ایران در این رقابت ها شرکت خواهند کرد

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۲۳۵۵
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: 6 کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در خصوص رقابت های این رشته در دومین تورنمنت بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان، گفتگویی انجام داد.

وی در خصوص حضور ایران در این رقابت ها گفت: ایران به عنوان یکی از کشورهای شرکت کننده در این مسابقات با سه نماینده باشگاهی خود شرکت می کند و کشورهای عراق، ارمنستان، روسیه، چین و مالزی نیز پنج کشور دیگر حاضر در این رقابت ها هستند.

خمجانی افزود: به دلیل انصراف تیم تایلند از حضور در این مسابقات، معاونت فنی فدراسیون و نیز انجمن تصمیم گرفتند یک تیم از ایران را با توجه به اولویت های مقام آوری در لیگ برتر، جایگزین این تیم کنند و بنابراین تیم ایثار ماهان تندیس قم، فاتح جام لیگ برتر، جایگزین تیم تایلند شد و دو تیم اصفهانی مخابرات و ایثار نیز دیگر تیم های شرکت کننده در این مسابقات هستند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: با توجه به پراکندگی ملی پوشان در تیم های باشگاهی و حضور تعدادی از این بازیکنان در سه تیم حاضر در این مسابقات، این رقابت ها علاوه بر ایجاد فرصتی برای تیم های باشگاهی، به منزله آمادگی ملی پوشان حاضر در این تیم ها نیز هست.

وی گفت: مسابقات به صورت دوره ای و در دو گروه 4 تیمی برگزار می شود و طی روزهای 22 و 23 اردیبهشت دیدارهای مقدماتی ، 24 اردیبهشت دیدارهای ضربدری و 25 اردیبهشت مسابقات فینال برگزار خواهد شد.

دومین دوره تورنمت بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان، به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته آقایان به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز