شهریان: تکواندو یکی از فدراسیون های موفق در حوزه زنان است

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۵:۴۴
کد خبر: ۲۸۲۳۹۲
شهریان: تکواندو یکی از فدراسیون های موفق در حوزه زنان است
معاونت امور ورزشی بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تکواندو یکی از فدراسیون های موفق در بخش زنان است، گفت: زنان تکواندو کار ایرانی عملکرد خوبی در بازیهای آسیایی اینچئون داشتند و امیدوارم در رقابت های جهانی نیز نتایج خوبی کسب کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رباب شهریان امروز (دوشنبه) در حاشیه دیدار از اردوی تیم ملی تکواندو زنان افزود: مدال طلای کیمیا علیزاده در رقابت های المپیک نوجوانان نانجینگ هیچگاه از یادها نمی رود، تا پیش از این کسب مدال المپیک برای زنان تکواندو کار ایرانی دور از دسترس به نظر می رسید اما سرانجام این مهم از سوی زنان تکواندو کار محقق شد.

تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان روسیه آماده می کند. تمرینات تیم ملی در خانه تکواندو و با حضور هشت هوگو پوش زیر نظر مینو مداح سرمربی این تیم پیگیری می شود.

شهریان اظهار امیدواری کرد که زنان تکواندو کار ایرانی بتوانند با حجاب اسلامی که نماد زنان مسلمان است قدرتمندانه در عرصه جهانی حضور یافته و بهترین عملکرد را داشته باشند.

سید محمد پولادگر نیز با اشاره به اینکه رقابت های جهانی یکی از مهم ترین رویدادهای تکواندوی در سال 2015 است، اظهار داشت: تاکنون در بخش زنان و در این رده سنی موفق به کسب مدال جهانی نشده ایم اما من به این تیم امیدوارم و مطمئنم بازیکنان ما توانایی کسب مدال را در این رقابت ها را دارند.

وی ادامه داد: تکواندوی زنان ایران در این مدت در رده های سنی نونهالان و نوجوانان عملکرد خوبی داشته و حتی در برخی موارد از بخش پسران هم بهتر بوده است.

پولادگر اضافه کرد: امیدوارم دختران ایران در مسابقات جهانی خوش بدرخشند و با کسب مدال های خوش رنگ جایگاه شان در رنکینگ المپیک را نیز بهبود بخشند.

زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو، مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو و اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو شهریان را در این بازدید همراهی کردند.

تکواندوکاران کشورمان با ترکیب کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی، هانیه اخلاقی و اکرم خدابنده بیستم اردیبهشت ماه راهی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز