قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست

قنبرزاده: می خواهم رکورد ایران را جا به جا کنم

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۲:۲۵
کد خبر: ۲۸۲۷۷۵
قنبرزاده: می خواهم رکورد ایران را جا به جا کنم
رکورد دار پرش ارتفاع ایران گفت: رقابت خوبی در آغاز فصل داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی دوو میدانی کشورمان خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

کیوان قنبرزاده در گفتگویی اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیتم تا حدودی بر طرف شده و با شروع مسابقات آغاز فصل از کمای بازیهای آسیایی خارج شدم.

وی ادامه داد: پرشم در این مسابقات به ارتفاع  2 متر و 18 سانتیمتر بود که برای شروع آغاز سال رضایت بخش بود، اما اگر بخواهم به موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب ورودی المپیک فکر کنم باید هر روز نتیجه ای مطلوب تر از روز گذشته کسب کنم.

قنبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در ماههای آینده بیش از 2 متر و 26 سانتیمتر پرش داشته و رکورد ملی (رکورد خودش)  را بهبود بخشد، توضیح داد: فکر می کنم می توانم پرش هایی به مراتب بهتر داشته باشم و باز هم رکورد ملی را جابجا کنم.

وی در خصوص رقیبانش در قهرمانی آسیا گفت: رقیبان من در قهرمانی آسیا ورزشکاران قدرتمندی در جهان هستند و باید به این نکته توجه کرد که با چند تن از بهترین های جهان مصاف خواهم داشتم و با پرشی کمتر از 2 متر و 26 سانتیمتر قطعا نتیجه ای نخواهم گرفت.

قهرمان پرش ارتفاع ایران در رابطه با محمدرضا وظیفه‌دوست که به تازگی از رده جوانان وارد بزرگسالان شده و یکی از امید های این ماده محسوب می شود، اظهار داشت: امیدوارم در دورانی که ورزشکار هستم و می پرم محمد رضا بتواند از من سبقت بگیرد و رکورد ملی را جابه‌جا کند که اگر محقق شود قطعا نوید بخش روزهای خوبی برای پرنده های ارتفاع کشورمان خواهد بود.

وی در پایان گفت: ایستادن روی سکوی آسیا و کسب ورودی المپیک دور از دسترس نیست، اما این مهم با داشتن تمرینات مستمر و حمایت های فدراسیون و وزارت ورزش محقق خواهد شد.

کیوان قنبرزاده قهرمان ماده پرش ارتفاع کشورمان است که توانست با پرشی به ارتفاع 2 متر و 26 سانتیمتر رکورد پیشین این ماده را ( 2 متر و 21 سانتیمتر) که متعلق به حسین شایان بود از آن خود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز