اعتراض اهالی فوتبال به اظهارات دادکان

قاسمپور: اگر ما لمپن هستیم، پس دادکان کیست؟

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۸۳۲۶۲
قاسمپور: اگر ما لمپن هستیم، پس دادکان کیست؟
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دادکان جای پدر خیلی از کسانی است که در آن جلسه شرکت کردند و از اظهارات او متعجب مانده ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بعد از برگزاری نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان و مدیران فوتبالی انتقادات بی پایه و اساسی درباره این جلسه از سوی منتقدین مطرح شد.

ابراهیم قاسمپور که یکی از شرکت کنندگان در این جلسه بود، در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درخصوص این دیدار اظهارداشت: پیشکسوتان فوتبال در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتند، پیشنهاداتی برای بهتر شدن بازار آشفته فوتبال ارایه دادند. امیدوارم چنین دیدارهایی تداوم داشته باشد و روی معضلات فوتبال اثر بگذارد نه اینکه انتقادات پیشکسوتان پشت گوش انداخته شود.

وی ادامه داد: امید دارم مسایلی که در این دیدار مطرح شد به صورت کارشناسانه بررسی شود. دکتر گودرزی فردی آشنا با ورزش و صاحب نظر است که می تواند ریشه کن فساد در فوتبال باشد. برگزاری چنین جلساتی باید ادامه داشته باشد به شرطی که مسایل و مشکلات بررسی شوند و تخلفات با جدیت پیگیری شود.

قاسمپور درباره اظهارات بی پایه و اساس محمد دادکان درباره جلسه پیشکسوتان با وزیر ورزش گفت: چنین ادبیاتی از دادکان واقعا عجیب بود. ما به قصد تملق گویی و تعظیم نزد وزیر ورزش نرفته بودیم که ایشان ما را لمپن و فاسد خوانده است. دادکان نباید به بقیه توهین کند. دادکان جای پدر خیلی از کسانی است که در آن جلسه شرکت کردند و از اظهارات او متعجب مانده ام.

وی ادامه داد: سن برخی از ما پیشکسوتان بالا رفته و اسامی افراد را از یاد برده ایم. ادبیات هر کسی به شخصیت او برمی گردد. اگر ما لمپن هستیم، پس خود دادکان چه خصوصیاتی دارد؟ او نباید به پیشکسوتان  فوتبال توهین کند و چنین کلمات بی ادبانه ای را استفاده کند. این ادبیات به درد افرادی می خورد که انگل فوتبال هستند نه پیشکسوتان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز