اعتراض اهالی فوتبال به اظهارات دادکان

کاشانی: ادبیات دادکان درست نبود

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۳۳۱۱
کاشانی: ادبیات دادکان درست نبود
عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: تا وقتی جایگاه ها به درستی تعریف نشوند، ادبیات ها هم درست نمی شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بعد از برگزاری نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان و مدیران فوتبالی، انتقادات بی پایه و اساسی درباره این جلسه از سوی منتقدین مطرح شد.

جعفر کاشانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: نشستی بسیار خوب با وزیر ورزش و معاونان ایشان داشتیم. در این جلسه پیشکسوتان درد و دل های خود را مطرح کردند و امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که درد و دل ها به آرمان ها نزدیک شود.  باید از تجربیات و ظرفیت علمی پیشکسوتان استفاده شود تا بتوانیم زمینه های پیشرفت را فراهم کنیم.

کاشانی افزود: برخی از ما در به وجود آوردن چالش ها مقصر بوده ایم. متاسفانه دچار فقر فرهنگی شده ایم و نمی توانیم از امکانات و بضاعت ها استفاده کنیم. باید از وجاهت علمی و شخصیتی پیشکسوتان استفاده کنیم اما این منوط به داشتن باشگاه است و تا وقتی باشگاه به معنای واقعی نداشته باشیم نمی توانیم هیچ چیزی را سامان دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره انتقادات محمد دادکان از جلسه پیشکسوتان با وزیر ورزش گفت: تا وقتی جایگاه ها به درستی تعریف نشوند، ادبیات ها هم درست نمی شوند. ادبیات دادکان درباره انتقاد از جلسه درست نبود و او باید از ادبیات بهتری استفاده می کرد. امیدوارم پس از این انتصاب ها و انتخاب ها بر مبنای شخصیت و دانش افراد باشد تا بتوانیم فقط راجع به خوبی ها حرف بزنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز