رویای میلیون‌ها هوادار را به حقیقت رساندیم

اولیویرا: در گلزنی به استقلال زیاده روی کردیم

۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۷:۰۲
کد خبر: ۲۸۳۹۸۸
اولیویرا: در گلزنی به استقلال زیاده روی کردیم
سرمربی تراکتورسازی گفت: توانستیم رویای میلیون‌ها تماشاگر را به حقیقت برسانیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر یک تیمش برابر استقلال گفت: یکی از روزنامه نگاران به من گفته بود که مربیان ضعیفی مثل من نمی توانند برنده بازی های بزرگ بشوند، او امروز اینجا نیست اما پیغام مرا به او برسانید. ما توانستیم رویای میلیون ها تماشاگر را به حقیقت برسانیم. آنها نماینده یک شهر و باشگاه بودند.

او افزود: ما بازی خیلی کاملی ارائه دادیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که هرچه خواستیم انجام دادند. هوادارانمان لیاقت این برد را داشتند.

سرمربی تراکتورسازی اضافه کرد: ما از استقلال شناخت کافی داشتیم و می دانستیم که چطور آنها را کنترل کنیم. ما از حملات انفجاری استفاده کردیم و به اهدافمان رسیدیم. با این حال چیزی تمام نشده و حالا سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند و باید به بازی بعدی فکر کنیم. پنج روز برای آماده کردن خودمان وقت داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد تیمش با این نتیجه برابر استقلال پیروز شود اظهار کرد: ما از هوشمان در این بازی استفاده کردیم و اعتقاد دارم که توانستیم نتیجه عادلانه ای به دست آوردیم. البته شاید کمی زیاده روی هم کردیم.

تونی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس قهرمانی برای تیمش قائل است، گفت: نفت با استقلال متفاوت است و خیلی تیم خوبی است. آنها سازماندهی عالی‌ای دارند و قطعا آن بازی با این بازی فرق دارد اما ما نمی توانیم رویای خود را بکشیم چون در این سه ماه تراکتور را از رده پنجم بالا آورده ایم. شاید عده‌ای می گفتند که من ضعیف باشم اما آدم‌های ضعیف گاهی اوقات کارهای بزرگ می کنند.

او در پاسخ به سوالی درباره حذف تراکتورسازی در آسیا افزود: چند سال است که تیمی ایرانی قهرمان آسیا نمی شود؟ شما یادتان می آید که تیمی از ایران در آسیا جام گرفته باشد؟

در این هنگام یکی از خبرنگاران با اعتراض به سرمربی تراکتور گفت که آن موقع که ما قهرمان آسیا می شدیم شما در ایران نبودید. شما حق تحقیر ما را ندارید. که در این هنگام نزدیک بود کار به درگیری بکشد که با دخالت مسئولان سازمان لیگ کار ختم به خیر شد.

سرمربی تراکتورسازی از پاسخ به سوالی درباره کسانی که در تبریز دوست ندارد قهرمان شود امتناع کرد و گفت: آنچه می‌خواهم بگویم این است که ما رویاهای یک استان و باشگاه را با خود حمل می کنیم و پایش می جنگیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز