صبا را دست کم نگرفتیم

اسکوچیچ: به سپاهان تبریک می گویم

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۶:۵۱
کد خبر: ۲۸۵۳۱۱
اسکوچیچ: به سپاهان تبریک می گویم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: صبا در طول بازی دو اشتباه نداشت بلکه چهار اشتباه فردی کرد که ما از دو موقعیت استفاده کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،دراگان اسکوچیچ  در نشست خبری تیمش مقابل صبااظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی بود. قبل از بازی امیدوار بودیم به دلیل وقت اندکی که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داریم، با کسب نتیجه مناسب جواز این مسابقات را به دست آوریم. امیدوار بودم که بازیکنانمان این مسابقه را دست کم نگرفته و با انگیزه و امید بازی کنند. خوشبختانه چنین اتفاقی افتاد. هرچند که متاسفانه نتوانستیم جواز لیگ قهرمانان را به دست آوریم.

وی ادامه داد: ما در این فصل سختی های فراوانی کشیدیم اما متاسفانه سرانجام با تفاضل گل کمتر از رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده باز ماندیم. لازم است که از باشگاه، مدیریت تیم و کلیه هواداران فولاد تشکر کنم. خوشحالم که برای برد به میدان آمدیم و نتیجه مورد نظر را در این بازی گرفتیم. 

سرمربی فولاد در رابطه با تیم صبا اظهار داشت: من همیشه در مورد تیم خودم صحبت کردم و درباره رقیب حرف نمی زنم. 

وی در رابطه با این سوال که صبا روی دو اشتباه فردی گل خورد، اذعان داشت: مزه فوتبال به همین است زمانی ما اشتباه می کنیم و حریف استفاده می کند و زمانی حریف اشتباه می کند و ما استفاده می کنیم. البته صبا در طول بازی دو اشتباه نداشت بلکه چهار اشتباه فردی کرد که ما از دو موقعیت استفاده کردیم.

اسکوچیچ در خاتمه در این باره که در بین صدرنشینان، طرفدار کدام تیم بوده است گفت: من مربی فولاد هستم و نسبت به تیم خود تعهد دارم، من یک مربی حرفه ای هستم  و این زیبنده یک مربی حرفه ای نیست که نسبت به تیم دیگری احساس قلبی و تعهد داشته باشد. با این حال لازم می دانم به قهرمان لیگ سپاهان تبریک بگویم که که مجموعه بسیار خوبی در کنار یکدیگر گرد آوردند و قهرمان شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز