اختلاف زیادی بین لالیگا و لیگ برتر وجود دارد

مورینیو: رئال و بارسا نمی‌توانند در انگلیس قهرمان شوند

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۸:۳۴
کد خبر: ۲۸۶۲۲۸
به عقیده مورینیو، لیگ جزیره دشوارترین لیگ جهان است و دو تیم بارسا و رئال نمی توانند به راحتی در انگلیس به قهرمانی برسند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس اعتقاد دارد تیم های بارسا و رئال مادرید نمی توانند در انگلستان به راحتی قهرمان بشوند: من در اسپانیا کار کرده ام اما هرگز از آن لذت نبردم. از کار در آنجا لذت نبردم چراکه توانستم با 121 گل و 100 امتیاز به قهرمانی برسم، اما ما تنها 3 یا 4 مسابقه واقعی در تمام طول فصل انجام دادیم. در اسپانیا قهرمانی را با 92 امتیاز از دست دادم و باز هم تنها 4 یا 5 مسابقه واقعی در تمام طول فصل انجام دادیم. شما در آنجا فشاری را بر خود حس می‌کنید که مجبورید در هر بازی برنده شوید چون در غیر اینصورت قهرمان نخواهید بود. آنجا باید ببرید، بیرید و بازهم ببرید. اما این وسط یک فاصله بسیار بسیار عمیق بین مدعیان با سایر تیم‌ها وجود دارد.

در دیگر کشورها حتی زمانیکه استراحت می کنید می توانید مسابقه را ببرید. در اسپانیا و ایتالیا، من بسیاری از مسابقات را در زمان استراحت تیمم برنده شدم. اما در این فصل در بازی مقابل بردفورد، من به چند بازیکن تیمم استراحت دادم و بازی را واگذار کردم. فوتبال انگلستان همین است. این واقعیت لیگ برتر است. هیچ زمانی برای استراحت ندارید. این موضوع تنها به تعداد بالای مسابقات ارتباط  ندارد بلکه شدت و تمرکز هم در این مسئله دخیل است. نه تنها از نظر فیزیکی تحت فشار هستید بلکه از نظر ذهنی هم تحت فشار قرار دارید. به نظر من اختلاف میان لیگ برتر و لالیگا عظیم است. آیا رئال و بارسا می توانند در لیگ برتر قهرمان بشوند؟ شاید بله شاید هم خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز