رضا عنایتی در گفتگو با برنا:

از مدیریت تا بازیکن همه مقصر بودیم/ گاهی نمی‌شود که نمی‌شود

۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۳:۱۱
کد خبر: ۲۸۶۲۴۰
از مدیریت تا بازیکن همه مقصر بودیم/ گاهی نمی‌شود که نمی‌شود
کاپیتان تیم استقلال در نیم فصل دوم بود. او اعتقاد دارد نباید همه کاسه کوزه ها سر کادر فنی و بازیکنان شود چون همه ارکان تیم در این ناکامی مقصر بودند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا عنایتی از معدود خریدهای خوب استقلال و شاید به تعبیری تنها خرید خوب استقلال در نیم فصل دوم بود اما او هم به رغم تجربه بالایش موفق نشد تا استقلال را نجات دهد.

رضاعنایتی در گفتگو با خبرنگار برنا درباره فصل بدی که استقلال گذراند، اظهار داشت: من که نیم فصل اول در استقلال نبودم و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد اما می دانم که در نیم فصل دوم همه تیم عزم خود را جزم کرده بودند که نتایج خوبی بگیرند. در چند بازی هم خوب بودیم و پیروزی های پی در پی کسب کردیم که برایمان خوب شد اما متاسفانه به روند خوبمان ادامه ندادیم و بدشانسی هم گریبان ما را گرفت. در بسیاری از بازیها یک هیچ جلو افتادیم اما نتیجه ها برمی گشتند و همین شد که در جدول پایین آمدیم.

وی درباره شایعاتی که درباره خیانت بازیکنان شنیده می شود، گفت: منصفانه نیست چنین حرفهایی درباره بازیکنان زده شود. بچه های ما 6 ماه بدون پول بازی کردند و حتی مصدوم هم شدند اما صدایشان در نیامد. ما تا جایی که توانستیم برای استقلال از جان مایه گذاشتیم اما گاهی نمی شود که نمی شود. واقعا امسال سال استقلال نبود و الان بازیکنان از همه ناراحت تر هستند. حق این بچه ها که حتی پولشان را هم نگرفته اند این نیست که با چنین تهمت هایی روبرو شوند.

کاپیتان استقلال درباره شکست های این تیم در دربی اظهار داشت: واقعا بازی بدی برای استقلال بود. با شکست در دربی ناکامی های استقلال تکمیل شد. فصل نفرین شده ای بود و هر چه اتفاق بد بود برای استقلال رخ داد. نمی دانم چطور از هواداران عذرخواهی کنم. فقط از آنها خواهش می کنم ما را ببخشند و مطمئن باشند که اوضاع اینطور نمی ماند و همه چیز درست خواهد شد.

عنایتی درخصوص اینکه سرنوشت استقلال برای فصل آینده چه می شود؟ بیان کرد: امیدوارم بهترین تصمیمات برای استقلال گرفته شود. مسئولان در قبال این تیم و هواداران میلیونی اش مسئول هستند. نباید اتفاقاتی بیفتد که در نهایت به ضرر استقلال شود. هواداران فصل سختی را پشت سر گذاشتند و سال آینده باید زمان آسودگی آنها باشد.

وی درباره اینکه مقصران ناکامی استقلال چه کسانی بودند؟ گفت: مگر می شود در ناکامی یک تیم فقط چند نفر مقصر باشند؟ از هیات مدیره گرفته تا کادر فنی و بازیکنان همه در ناکامی مقصر بودند. ناکامی استقلال باید ریشه یابی شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقات بدی برای این باشگاه بزرگ نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز