اسبقیان: بنابر اعلام دکتر گودرزی خطای داور در بازی تراکتور سازی و نفت محرز است

۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۸:۱۷
کد خبر: ۲۸۶۴۳۳
اسبقیان: بنابر اعلام دکتر گودرزی خطای داور در بازی تراکتور سازی و نفت محرز است
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درباره بررسی حوادث بازی تراکتورسازی و نفت تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: در پایان جلسات برگزار شده، دکتر گودرزی اعلام کرد خطای داوری در این دیدار محرز است.

سید محمد شروین اسبقیان در گفتگوی تلفنی با رادیو ورزش در باره سفر وزیر ورزش و جوانان به تبریز گفت: امروز رییس جمهور محبوب به شهر قهرمان پرور تبریز سفر کرده و جامعه ورزشی استان آذربایجان شرقی آماده استقبال گرم از دکتر روحانی است. وزیر ورزش و جوانان نیز امروز به عنوان نماینده دولت درشهرستان میانه حضور می یابد و ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان با حضور وی به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی افزود: موضوعی که روز گذشته مورد بررسی قرار گرفت در خصوص بازی فوتبال بین تراکتورسازی و نفت تهران و حوادث این بازی بود. جلسه خوبی برگزار و نهایتاً در این خصوص با حضور وزیر ورزش و استاندار آذربایجان شرقی تصمیماتی اتخاذ شد.

اسبقیان توضیح داد: در ارتباط با حوادث بازی تراکتورسازی و نفت، روز گذشته دو جلسه داشتیم. جلسه نخست، جلسه ای مقدماتی بود که با حضور رییس فدراسیون فوتبال، دبیر کل فدراسیون، رییس هیات فوتبال استان و مدیر کل حراست وزارتخانه در محل اداره کل برگزار شد. در این جلسه بررسی های کارشناسی لازم صورت گرفت و نهایتاً منجر به جلسه ای در استانداری آذربایجان شرقی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در نهایت پس از انجام بررسی های کلی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که خطای داوری در این دیدار محرز است.

وی در پاسخ به این سئوال که داور دقیقاً چه اشتباه و خطایی کرده است گفت: موضوع نخست، بحث پنالتی بود که در این خصوص دو نفر از کارشناسان نظر دادند و بحث دوم نیز اداره و مدیریت بازی بود و آقای فغانی می توانست بازی را مدیریت کند.

به گفته اسبقیان در نهایت قرار شد با خاطیان برخورد قاطع شود. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز