مسابقات جهانی کوراش ۲۰۱۵

استقبال از میزبانی ایران

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۲:۲۴:۲۱
کد خبر: ۲۸۶۸۹۰
استقبال از میزبانی ایران
رئیس فدراسیون جهانی کوراش از پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جهانی 2015 کوراش استقبال کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دبیرکل کمیته ملی المپیک، نایب رئیس فدراسیون جودو و کوراش ایران با حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و مدیر فنی شورای المپیک آسیا درخصوص راههای همکاریهای دو جانبه بحث و گفتگو کردند.

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و آرزوی اوقاتی خوب برای وی در مدت اقامتش در ایران، در خصوص وضعیت کوراش در ایران و برنامه های آتی جهت پیشرفت هر چه بهتر این رشته صحبت کرد.

در این نشست مشترک که با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون کوراش و رضا نصیرنژاد رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش و حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و مدیر فنی شورای المپیک آسیا برگزار شد، طرفین در خصوص راههای توسعه کوراش در ایران بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست رئیس فدراسیون جهانی کوراش با استقبال از پیشنهاد میزبانی ایران برای مسابقات جهانی 2015 کوراش عنوان کرد: با توجه به سابقه خوب ایران در این رشته و پتانسیل های موجود در این رشته ما آماده همکاریهای لازم برای میزبانی ایران جهت مسابقات جهانی این رشته در سال 2015 هستیم.

آرش میر اسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش ایران پس از این استقبال، خرم آباد شهر زادگاهش را برای میزبانی معرفی نمود و اظهار کرد: ما آماده ایم در صورت موافقت نهایی فدراسیون جهانی، این مسابقات و کنگره جهانی کوراش را به بهترین نحو برگزار کنیم.

در پایان این دیدار دوستانه، نائب رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشورمان یادبودی را به رسم یادگار به مناسبت روز تولد رئیس فدراسیون جهانی کوراش به وی تقدیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز