غلامی: تیم ملی روز به روز آماده تر می شود

۱۳۹۴/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۷:۵۶
کد خبر: ۲۸۷۰۹۳
غلامی: تیم ملی روز به روز آماده تر می شود
بازیکن تیم ملی والیبال گفت: روند آماده سازی تیم ملی والیبال خیلی خوب پیش می رود و میزان آمادگی بازیکنان روز به روز بهتر می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عادل غلامی افزود: به نظر می رسد که روند آماده سازی بازیکنان تا آغاز لیگ جهانی تکمیل خواهد شد و تیم ایران با آمادگی لازم لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ را آٰغاز خواهد کرد.

وی درباره میزان آمادگی خود نیز گفت: متاسفانه برای سومین سال پیاپی قبل از آٰغاز لیگ جهانی مصدوم شدم و در هشت روز گذشته نتوانستم تمرین کنم. بعد از هشت روز درمان، روز پنج شنبه تمرین نخستم را به رغم درد انجام دادم و در مسابقه شب گذشته برابر جمهوری چک نیز به میدان رفتم.

ملی پوش والیبال ایران در باره دیدار تدارکاتی با جمهوری چک که سه بر صفر به سود ایران انجام شد، گفت: این تیم هنوز شرایط سال گذشته خود را به دست نیاورده است، زیرا تازه اردوهای آماده سازی خود را شروع کرده است. اما مسابقه دیشب دیدار خوبی برای هر دو تیم بود.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان جمهوری چک در دیدار امشب مقابل ایران با انگیزه بیشتری بازی کنند تا تیم ایران نیز بیشتر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شود. این آخرین دیدار تدارکاتی تیم ایران است و باید اشتباهات بازیکنان به حداقل برسد.

تیم ملی والیبال ایران که فردا (یکشنبه) جمهوری چک را به مقصد لس آنجلس ترک می کند، بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران در هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز