دوست دارم قهرمانی در چمپیونزلیگ را با شما جشن بگیرم

ژاوی: خوشحال ترین مرد روی زمین هستم

۱۳۹۴/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۱:۲۲
کد خبر: ۲۸۷۴۷۲
ژاوی: خوشحال ترین مرد روی زمین هستم
ژاوی هرناندز، کاپیتان بارسا در مراسم خداحافظی اش در نیوکمپ با سپاسگزاری از تمام هواداران گفت، دوست دارد به زودی قهرمانی در چمپیونزلیگ را با آنها جشن بگیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،ژاوی هرناندز، کاپیتان بارسلونا که دیشب برای آخرین بار با پیراهن آبی اناری ها در لالیگا به میدان رفت، پس از این مسابقه و در مراسم جشن قهرمانی تیمش در لالیگا، با سپاسگزاری از همه اعلام کرد خوشحالترین مرد روی زمین است. هافبک با تجربه بارسا پس از قریب به 25 سال حضور در باشگاه کاتالانی، از فصل آینده در السد قطر توپ می زند: از همه شما برای همه چیز سپاسگزارم. امروز و در 17 فصلی که در اینجا گذراندم، من خوشحالترین مرد روی زمین بودم. دوست دارم از خانواده ام، دوستانم، همسرم و همه تشکر کنم. شما فوق العاده اید. بارسا بهترین باشگاه جهان است. همانطور که مربی تیم اشاره کرد، ما هنوز دو قهرمانی دیگر را می خواهیم و دوست داریم یکبار دیگر در اینجا با شما، قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن بگیریم.

ژاوی پس از این مراسم، در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفت: غیرممکن بود. خیلی سعی کردم جلوی اشک هایم را بگیرم اما نتوانستم چون خیلی احساساتی شده بودم. خاطرات بی نظیری از اینجا دارم. نمی توانم در حال حاضر از این خوشحال تر باشم. دوران ورزشی فوق العاده ای در بارسا داشتم. دلتنگی من برای بارسا مطمئنا بیشتر از آنها برای من خواهد بود. 25 سال است که پیراهن بارسا را بر تن می کنم و بارسلونا همواره زندگی من بوده است. بارسا از هر کس دیگری برای من مهم تر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز