هاشمی: واگذاری پروژه‌ها را عملی می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۸۱۴۰
هاشمی: واگذاری پروژه‌ها را عملی می‌کنیم
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: می‌خواهیم در سال جاری واگذاری پروژه‌هایی که بالای 50 درصد پیشرفت داشته‌اند را از حرف به عمل تبدیل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی در گردهمایی معاونین توسعه منابع و پشتیبانی و مسئولان فنی مهندسی ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها، با بیان برخی چالش‌های پیش روی وزارت در امر توسعه منابع، افزود: بعد از حدود 20 ماه تجربه در حوزه وزارت به برخی از آسیب‌ها و چالش‌ها رسیدیم که جدی گرفتن بحث را می طلبد.

وی با اشاره به تلاش‌های خوب برخی قسمت‌ها در حوزه تامین منابع مالی و انسانی خطاب به معاونان توسعه منابع و پشتیبانی و مسئولان فنی مهندسی ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها، گفت: شاید نزدیک به 50 درصد بار، کار و نیروی انسانی روی دوش شما باشد.

هاشمی با بیان این که تمامی بحث‌های فنی و عمرانی که دغدغه مردم، متوقعان، متقاضیان و نمایندگان مجلس است، به شما باز می‌گردد، افزود: بخش اصلی پرداخت، رعایت قوانین پرداخت و پاسخگویی برعهده شما است. 30 تا 40 درصد نیروی انسانی به صورت مستقیم و بقیه غیرمستقیم زیر نظر شما هستند، پس باید رفع موانع و مشکلات به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: همه باهم رفاقت داریم و می‌خواهیم گره‌هایی که در دوره‌های پیش و این دوره ایجاد شده، را با هم افزایی باز کنیم.

او با بیان این که حقوق، پرداخت و دریافت، جذب و مسائل نیروی انسانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان از سطح پائین‌تری نسبت به سایر وزارتخانه‌ها برخوردار است، گفت: حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام شده اما یک سری چالش اداری در سیستم وجود دارد که باید با کمک شما حل و فصل شود.

هاشمی فرصت ایجاد شده برای خدمت را تکرار نشدنی دانست و افزود: شما امروز معاون استان هستید و شاید دیگر در این پست نباشید پس باید هرکاری که از دستتان بر می آید انجام دهید.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: می‌خواهیم در سال جاری بحث واگذاری پروژه های بالای 50 درصد را از حرف به عمل تبدیل کنیم. هزینه نگهداری اماکن ورزشی یکی از چالش‌های ماست که باید در سال 94 جذب منابع داشته باشیم.

او اضافه کرد: سهم 94 استان‌ها چند روز آینده تخصیص پیدا می‌کند و استان‌ها باید سعی کنند جذب منابع و سهمیه داشته باشند.

هاشمی با بیان این که ما توفیقاتی در عملی کردن ظرفیت های قانونی بودجه و فروش املاک و اموال نداشتیم، گفت: امیدواریم پس از ابلاغ یک درصد، هر استان بتواند از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کند.

وی در پایان با تاکید به این که بهانه نداشتن پول برای تغییر کاربری بی‌معنا است، افزود: باید رقم بیشتری را برای مستندسازی اماکن ورزشی خود اختصاص دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز