لیگ ۱۸ تیمی نمی شود

تاج: نباید هو‌اد‌ا‌ران بر سر کوچک‌ترین مساله‌ای اعتراض ‌کنند

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۲:۳۶
کد خبر: ۲۸۹۵۰۷
تاج: نباید هو‌اد‌ا‌ران بر سر کوچک‌ترین مساله‌ای اعتراض ‌کنند
رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: موضوع حق پخش تلویزیونی را باید در یک فضای آرام حل کنیم.

مهدی تاج در حاشیه نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با خبرنگاران به گفت و گو نشست.

به‌ گزارش سرویس ورزشی برنا‌، مهدی تاج در حاشیه نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری اظهارداشت: قرار است جلسه‌ای را با صندوق بازنشستگی برگزار کنیم تا هزینه‌های باشگاه‌ها را تامین کنیم. اگر حق پخش تلویزیونی نباشد مشکلات زیادی به وجود می‌آید و تبلیغات محیطی هم با مشکل مواجه می‌شود. موضوع حق پخش تلویزیونی را باید در یک فضای آرام حل کنیم. قول داده‌اند اگر این ماجرا حل شد پولی را که امسال نداده‌اند، سال آینده پرداخت کنند.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا لیگ را 18 تیمی خواهید کرد، گفت: اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و لیگ را 18 تیمی نخواهیم کرد. فکر می‌کنم باشگاه مس کرمان با محرومیت مواجه شود. البته روز گذشته هم استقلال خوزستان به مصاف مس کرمان رفت اگر آن دیدار نیمه تمام به پایان می‌رسید، دستور می دادم که بازی سه بر صفر تمام شود زیرا در آیین‌نامه‌ هم چنین قانونی پیش‌بینی شده است.

تاج در خصوص ادعاهای عباسی، مدیر‌عامل باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار نفت تهران و تراکتورسازی تبریز نیز تصریح کرد: تراکتوری‌ها به داوری این بازی اعتراض دارند. البته بحثی را هم روی تعویض داور بازی داشتند که چرا یک روز یا دو روز قبل از بازی داور بازی تغییر کرده است؟ اصفهانیان در این باره توضیحات خود را ارائه کرده است.

وی درباره اتفاقات رخ داده در دیدار مس کرمان و استقلال اهواز ا‌دا‌مه‌ داد: رویه بدی شده است که هو‌اد‌ا‌ران بر سر کوچک‌ترین مساله‌ای اعتراض می‌کنند. مسی ها از اینکه گل دوم را دریافت کردند و نتوانستند سهمیه بگیرند، ناراحت شدند و صندلی‌ها را شکستند. فو‌تبا‌ل یک موضوع مهمی است که در آن هیجان وجود دارد و بازی‌ای نیست که مطمئن باشید، حتما در آن پیروز می‌شوید. مس کرمان مطمئن بود که دیدار مقابل استقلال خوزستان را پیروز خواهد شد اما در این بازی شکست خورد. ما باید در فو‌تبا‌ل یاد بگیریم که هر لحظه احتمال باختن وجود دارد. تماشاگران باید یاد بگیرند که صندلی ها را نشکنند. ما گزارش بازی مس کرمان و استقلال خوزستان به کمیته‌ انضباط دادیم. ان‌شا‌ء‌الله کمیته‌ انضباطی در این باره رای صادر خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز