معینی: قرعه نوجوانان و جوانان سخت است

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۳:۵۱
کد خبر: ۲۹۰۴۴۸
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: ملی پوشان ایران دیدارهای راحتی را با حریفان خود نخواهند داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است تیم‌های ملی نوجوان و جوانان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا با قرعه سختی روبرو شده‌اند.

فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان درباره قرعه‌ تیم ملی نوجوانان در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: تیم های بحرین، هند و لبنان دارای فوتبال پایه قوی و خوبی هستند. لبنان در سال های اخیر رشد خوبی داشته و سرمایه گذاری مناسبی در زمینه فوتبال پایه انجام داده است. تیم هند نیز با سرمایه گذاری طولانی مدت خود و استفاده از مربیان انگلیسی برای تیم های پایه، شرایط را به گونه ای فراهم کرده که اکثر تیم ها با این تیم رقابت سختی دارند. تیم بحرین نیز همیشه و در رده های مختلف پر قدرت ظاهر شده و این امر بر اثر توجه زیاد فدراسیون بحرین به فوتبال پایه است.

وی در ادامه بیان کرد: تیم نوجوانان ایران کار سختی با تیم های فوق دارد و تلاشمان را بکار خواهیم گرفت تا شرایط را برای ملی پوشان به گونه ای فراهم آوریم که مقابل حریفان خود پرقدرت و موفق ظاهر شوند.

معینی از میزبانی مشهد برای رقابت‌های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا خبر داد و گفت: ما شهر مشهد را برای برگزاری این مسابقات انتخاب کرده ایم و امیدوارم با امکاناتی که در اختیار تیم ایران قرار می دهیم و استفاده بهینه از شرایط میزبانی، بتوانیم به دور بعدی مسابقات صعود کنیم.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه درباره تیم ملی جوانان که با تیم های نپال، کویت و اردن همگروه شده است، خاطر نشان کرد: این تیم نیز کار سختی پیش روی خود دارد. تیم نپال حدود یازده سال است که در بخش فوتبال پایه فعالیت خوبی دارد و مرتبا بازیکنان قوی و خوبی را در این رده تربیت می کند. تیم اردن نیز در رده های مختلف همیشه برای ما مشکل ساز بوده اند و بدون شک رقابت سختی را با این تیم داریم. درباره تیم کویت نیز باید بگویم که حریف دست و پا بسته ای نبوده و در مجموع ملی پوشان ایران دیدارهای راحتی را با حریفان خود نخواهند داشت.

وی از میزبانی تبریز برای مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد و یادآور شد: استان آذربایجان شرقی میزبان این دوره از بازی‌ها بوده و امیدوار هستیم تا تیم ملی جوانان با توجه به امکانات و بازی‌های برون مرزی که برایشان در نظر گرفته ایم و در نهایت با توجه به شرایط میزبانی؛ بتوانند به دور بعدی مسابقات صعود کنند.

سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: برای دو تیم ملی نوجوانان و جوانان بازی‌های تدارکاتی مختلفی را در نظر گرفه ایم تا بتوانند با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند. اکنون تیم ها در آسیا بسیار سخت کار می کنند ودیگر رقابت کرن با تیم های شرق و غرب آسیا، راحت نیست. امیدوارم در فرصت باقیمانده، دو تیم ملی نوجوانان و جوانان بتوانند برنامه های خود را به اجرا در آورند و در بازی‌های پیش رو موفق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز