پاداش کشتی گیران در راه است

سجادی: قهرمانان سال ۹۳ تا پایان نیمه اول سال تجلیل می‌شوند

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۹۱۳۱۳
سجادی: قهرمانان سال ۹۳ تا پایان نیمه اول سال تجلیل می‌شوند
معاون توسعه ورزش قهرانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: در سال گذشته ما تمام پاداش های قهرمانان سال های پیش را پرداخت کردیم و قصد داریم از قهرمانان سال 93 که در مسابقات قهرمانی اسیا و جهان مدال کسب می کنند تجلیل کردند، تا پایان شهریور ماه تقدیر کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر سید نصرالله سجادی در گردهمایی معاونین و مدیران کل ستادی و استان های وزارت ورزش و جوانان که امروز در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: هدف از این گردهایی ها اعلام برنامه های وزارت ورزش و جوانان در حوزه ی معاونت های مختلف به مدیران کل استان ها است.

وی افزود: ایت نوع گردهمایی ها  قرار است هر 3 ماه یکبار و در پایان هر فصل به میزبانی یک استان برگزار شود که علاوه بر معاونان وزارتخانه، مدیران کل زیر مجموعه آن ها هم حضور داشته باشند و در حقیقت یک بستر برای ارتباط متقابل با استان ها شکل یگیرد.  ما نیز مشکلات و سوالات مدیران کل را در حوزه های مختلف می شنویم و پاسخ می دهیم یا راهکاری برای آن ارائه می دهیم.

دکتر سجادی با بیان این که این نوع گردهمایی ها در حوزه ی مدیریتی استان ها می تواند بسیار راهگشا باشد گفت: امیدوارم اثرات خوب این گردهمایی را در ورزش و حوزه جوانان کشور شاهد باشیم.

وی افزود: برخی مدیران کل استان ها پیشنهاداتی داشتند که  ما آن ها را گوش کردیم و مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ خیلی از سوالات آن ها را پاسخ دادیم و شفاف سازی کردیم.

دکتر سجادی در خصوص مطالبات ورزشکاران و قهرمانان گفت: در سال گذشته ما تمام پاداش های قهرمانان سال های پیش را پرداخت کردیم و قصد داریم از قهرمانان سال 93 که در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان مدال کسب می کنند تجلیل کردند، تا پایان شهریور ماه تقدیر کنیم.

وی افزود: علاوه بر آن کسانی که در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان امتیازات بالایی کسب می کنند را نیز مورد تجلیل قرار می دهیم که نمونه ی آن شب گذشته با حضور دکتر نوبخت برای تیم ملی تکواندو صورت گرفت و به زودی نیز از قهرمانان تیم کشتی تجلیل می کنیم.

وی با بیان این که فضای ورزش مشهد و دو استان دیگر خراسانی خوب است گفت: این سه استان همیشه به توسعه ی ورزش قهرمانی کمک کرده اند اما انتظار می رود با وجود جمعیت بالای جوان در این استان ها این موفقیت ها افزایش یابد.

وی در پایان در مورد استقلال و پرسپولیس گفت: برای هر دو باشگاه اسپانسر پیدا شده که مشغول بررسی و ارزیابی آن ها هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز