لیگ جهانی والیبال

غفور: از بازی با روسیه احساس خوبی دارم

۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۰۸:۵۶:۵۹
کد خبر: ۲۹۱۷۶۷
غفور: از بازی با روسیه احساس خوبی دارم
بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: دو تیم ایران و روسیه شرایط یکسانی دارند اما چون روسیه میزبان است فشار بیشتری نسبت به ایران تحمل می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر غفور قبل از رویارویی تیم ملی والیبال با روسیه گفت: دیدار روسیه و ایران برای هر دو تیم خیلی مهم است. دو تیم یک امتیاز دارند و هر تیمی در این مسابقه برنده شود، شانس صعود را خواهد داشت و اگر ببازد دیگر شانس صعود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه چون روسیه میزبان است این دو دیدار حساسیت بیشتری برای این تیم خواهد داشت، گفت: روسیه باید در خانه خودش امتیاز بگیرد بنابر این، فشار بیشتری روی روسیه خواهد بود.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: قطعا تیم ایران نیز بعد از چهار شکست با تمام توان به مصاف روسیه می رود تا انشاالله با امتیاز به تهران بازگردد.وضعیت تیم ایران از زمان مسابقه با آمریکا و لهستان خیلی بهتر شده است.

غفور با بیان اینکه در دو روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم، گفت: تیم ایران در حال حاضر از نظر روانی و تاکتیکی نیز در شرایط خوبی به سر می برد.

وی در پایان تاکید کرد: احساس می کنم مسابقه خوبی با روسیه خواهیم داشت و چون تاکنون این تیم را شکست نداده ایم، امید زیادی به کسب نخستین پیروزی و تغییر روند چند ساله داریم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی در شهر کازان روسیه به مصاف ملی پوشان این کشور می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز