رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا – هند

دو نقره در روز سوم/ کاووسی و مرادی نایب قهرمان شدند

۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۱۸:۴۷:۱۲
کد خبر: ۲۹۱۹۷۲
دو نقره در روز سوم/ کاووسی و مرادی نایب قهرمان شدند
نوجوانان آزاد و فرنگی‌کار ایران در روز سوم مسابقات کشتی قهرمانی آسیا صاحب دو مدال نقره شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز 21 خردادماه در شهر دهلی‌نوی کشور هندوستان آغاز شده است و تا 24 این ماه به طول می‌انجامد.

در مسابقات روز سوم (شنبه) این پیکارها تیم ایران صاحب دو مدال نقره شد. در کشتی فرنگی و در وزن 76 کیلوگرم مسلم مرادی در دیدار نخست با نتیجه 7 بر صفر از سد حریف هندی گذشت. وی در دور بعد نیز کشتی‌گیری از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت اما در این دیدار مقابل حریف قزاق ضربه شد و به مدال نقره رسید.

امروز همچنین در وزن 69 کیلوگرم شایان عفیفی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک کشتی‌گیری از هند را مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 3 مغلوب حریف ازبکستانی شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور کره جنوبی با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و پنجم شد.

در کشتی آزاد و در وزن 58 کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از یک دور استراحت در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر از سد حریف ازبکستانی گذشت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 9 بر 4 حریف هندی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. کاووسی در این دیدار با نتیجه 8 بر 5 مغلوب کشتی‌گیر مغولی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن 63 کیلوگرم نیز آرمین بابایی در دور نخست مقابل حریف هندی با ضربه فنی شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، بابایی در گروه بازنده‌ها مقابل حریف قزاق با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور قرقیزستان با نتیجه 12 بر 6 شکست خورد و پنجم شد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در وزن 54 کیلوگرم حامد رحیمی در دیدار نخست مقابل حریف ژاپنی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مسابقات بعدی، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا و در روز پایانی این رقابت‌ها در رشته کشتی آزاد مهدی عشقی، امیر پرسته و رضا علی جان‌زاده در اوزان 42، 46 و 50 کیلوگرم به میدان می‌روند. در رشته کشتی فرنگی نیز سعید یوسفی و امین میرزاده در اوزان 85 و 100 کیلوگرم رودرروی حریفان قرار می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز