مجید نامجومطلق در گفتگو با برنا:

باید از مظلومی حمایت کنیم

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۲۳:۴۲:۰۲
کد خبر: ۲۹۴۶۶۱
باید از مظلومی حمایت کنیم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیشنهاد باشگاه استقلال در حد گرفتن برنامه از من بود و هیچ کسی از طرف باشگاه با من صحبت نکرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال که خودش هم جزو گزینه های سرمربیگری این تیم بود؛ درباره انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی آبی پوشان در لیگ پانزدهم با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی ابتدا درباره انتصاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی باشگاه استقلال گفت: به ایشان تبریک می گویم. امیدوارم که آقای مظلومی در کارش موفق باشد و با قدرت به بهترین نتایج ممکن برسد.

نامجو مطلق درپاسخ به این سوال که در این برهه زمانی گزینه داخلی برای استقلال بود یا خارجی، خاطرنشان کرد: من از روز اول هم به این نکته اشاره کردم که باید بهترین گزینه، سرمربی استقلال شود. حالا این گزینه  هم می توانست داخلی باشد و هم خارجی. باید کسی انتخاب می شد که بهترین کارایی را داشته باشد و باعث شکوفایی استعدادهای موجود در باشگاه شود.

هافبک اسبق باشگاه استقلال و تیم ملی درباره اینکه آیا حالا بهترین گزینه برای استقلال انتخاب شده است یا خیر، اذعان داشت: به هر حال این نظر باشگاه بوده است که ایشان سرمربی استقلال شوند و ما هم به عنوان پیشکسوت باشگاه وظیفه داریم تا از این انتخاب حمایت کنیم.

وی درباره پیشنهاد باشگاه به خودش برای هدایت استقلال گفت: پیشنهاد باشگاه استقلال در حد گرفتن برنامه بود و هیچ کسی از طرف باشگاه با من صحبت نکرد. به هر حال نظرشان این بود و باید بهترین تصمیم ممکن را می گرفتند.

نامجومطلق در ادامه درباره کمبود زمانی که استقلال با آن رو به روست و اینکه آیا این مساله می تواند روند استقلال را با مشکل مواجه کند؛ تصریح کرد: از ابتدا هم همه ما همین را می گفتیم. باید یک تیم زمان کافی برای آماده سازی داشته باشد. باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود چون اکر این اتفاق نیفتد می تواند برای تیم در طول فصل مشکل ساز شود.

او در انتها درباره برنامه اش برای فصل جدید و اینکه پیشنهادی برای سرمربی گری دارد یا خیر گفت: اولین پیشنهاد از طرف سیاه جامگان به من شد که به دلیل اینکه این تیم قرار بود لیگ برتری بسته نشود؛ آن را رد کردم. در حال حاضر هم چند پیشنهاد لیگ یکی دارم که باید آن ها را بررسی کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز