با نظر عرب عامری

سلیمانی سکان دار فوتسال بانوان

۱۳۹۴/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۷:۵۱
کد خبر: ۲۹۴۸۵۶
فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال از از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال ایران خبر داد. بر همین اساس فروزان سلیمانی از این پس سکان دار تیم فوتسال بانوان خواهد بود و جایگزین شهناز یاری خواهد شد.

الهه عرب عامری، رئیس کمیته بانوان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در  جلسات مختلفی که با شهناز یاری، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال داشتیم، وی اعلام کرد قادر به ادامه فعالیت با یکی از مربیان تیم نیست و از ما خواست تغییری در کادر فنی داشته باشیم. پس از ارائه این درخواست، نشستی را با سرمربی و مربی برگزار کردیم و از سرمربی تیم ملی فوتسال خواستیم تا تعامل خوبی با اعضای کادر فنی و امور بانوان داشته باشد اما متاسفانه یاری نتوانست با اعضای کادر فنی همکاری مناسبی داشته باشد.

وی افزود: پس از ارزیابی وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان، پی بردیم که این تیم نیازمند یک مربی بدنساز است و پس از آن یک مربی بدنساز به کادر تیم ملحق شد. متاسفانه سرمربی سابق این تیم باز هم نتوانست تعاملات لازم را با کادر خود ایجاد کند. امور بانوان فدراسیون اهمیت زیادی برای این تیم ملی فوتسال قائل است و به همین منظور در نشست کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی که امروز برگزار شد این موضوع را مطرح کرده و از آنها خواستیم پس از بررسی بهترین گزینه را معرفی کنند.

رئیس امور بانوان گفت: در نهایت و پس از برگزاری نشست با اعضای کمیته فنی به این نتیجه رسیدیم که همکاری با سرمربی تیم میسر نیست و پس از بررسی‌های لازم فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی و آمنه محمودی را به عنوان مربی تیم فوتسال پیشنهاد کردیم  که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

رئیس کمیته بانوان در پایان گفت: با توجه به سوابق مطلوب فروزان سلیمانی که بارها عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان را در کارنامه خود دارد و به مدت یک سال و نیم با کادر فنی تیم ملی فوتسال همراه است، تصمیم گرفتیم وی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معرفی کنیم. درباره فعالیت‌های آمنه محمودی نیز باید بگویم وی به عنوان کمک مربی تجربه حضور در رقابت‌های آسیایی ویتنام، رقابتهای قهرمانی آسیایی داخل سالن اینچئون و جام جهانی کوچک اسپانیا حضور داشته و به عنوان سرمربی تیم کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ برتر فعالیت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز