بهترین تیم را برای پرسپولیس می بندیم

طاهری: براساس لیست برانکو بازیکن می گیریم/ بیکار ننشسته ایم

۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۰:۳۶
کد خبر: ۲۹۴۹۸۸
طاهری: براساس لیست برانکو بازیکن می گیریم/ بیکار ننشسته ایم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما زمان کافی را برای جذب بازیکن در اختیار داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز به تمرینات این تیم رفت و از نزدیک کار تمرین تیمش را زیر نظر گرفت. او در خلال تمرین جلسه ای سرپایی با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برگزار کرد و در پایان تمرین در جمع خبرنگاران درباره شرایط پرسپولیس صحبت کرد.

طاهری در ابتدا از وضعیت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت و اظهار داشت: علی رغم اینکه باشگاه کارهای جاری بسیاری دارد نظیر مطالبات سال گذشته و بحث مالیاتی اما تمرکزمان روی بستن تیم است و به دنبال این هستیم بهترین تیم را برای پرسپولیس ببندیم. تمام تمرکز من و هیأت مدیره روی همین بخش است. در حال حاضر در فصل مذاکرات هستیم. ما بیکار نیستیم و بدون هیاهو مذاکراتمان را با بازیکنان مورد نظرادامه می دهیم. در چند روز اخیر با بازیکنان زیادی مذاکره داشته ایم و به نتایج خوبی هم رسیده ایم. امروز توافقات خوبی را بازیکنانی که به باشگاه آمدند انجام دادیم اما به خاطر اینکه عصر پنج‌شنبه بود و زمان کافی را نداشتیم قرار شد بقیه مذاکرات را فردا انجام دهیم.

طاهری درباره آخرین وضعیت جذب بازیکن برای تیم پرسپولیس اظهار کرد: ما یک سری بازیکن آزاد هستند و یک سری هنوز با باشگاه هایشان قرارداد دارند. ما طبق لیستی که برانکو ایوانکوویچ داده است عمل می‌کنیم. برخی از بازیکنانی که برانکو خواسته با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند، بنابراین روی آلترناتیوها کار می‌کنیم. تا به حال مذاکرات خوبی را با بازیکنان انجام داده‌ایم. امروز هم چند بازیکن به باشگاه آمدند که به توافقات خوبی با آن‌ها رسیدیم.

او همچنین درباره ناراحتی که برخی هواداران نسبت به فصل نقل و انتقالات داشتند نیز گفت: باید حرفه‌ای نگاه کنیم. اینکه تیم حریف ما چند بازیکن جذب کرده، اصلا مهم نیست زیرا ما براساس لیستی که برانکو داده عمل می‌کنیم. شاید در لیست برانکو نسبت به لیستی که سایر مربیان داده‌اند بازیکنان کمی وجود داشت. ما زمان کافی را برای جذب بازیکن در اختیار داریم و به هیچ وجه جای نگرانی نیست. این دلیل نمی‌شود تا تیم‌های حریف 5 بازیکن می آورند ما هم 5 بازیکن جذب کنیم.

طاهری در ادامه به جریان جذب دو بازیکن کرواتی که در تمرینات پرسپولیس حضور یافتند و در نهایت بدون عقد قرارداد ایران ترک کردند، پرداخت و گفت: درباره دو بازیکن کرواتی که به ایران آمدند اخبار ضد و نقیض زیادی منتشر شد. می خواهم در این باره توضیحی ارائه کنم. تیم فصل قبل آن‌ها به لیگ یک سقوط کرده بود اما چون آقای برانکو این بازیکنان را خواسته بود ما مذاکرات را با آن‌ها انجام دادیم. خود برانکو سرمربی تیم شاهد و ناظر مذاکره ما با آنها بود، قیمت واقعی آن‌ها برای یک نیم فصل 100 هزار یورو بود. اما مبلغی که به ما پیشنهاد دادند 550 هزار یورو بود. این مبلغ برای بازیکنی در کیفیت بالا خوب است نه این بازیکنان. اگر این بازیکنان در حد این رقم بودند ما آن را پرداخت می‌کردیم. چون برانکو روی این بازیکنان نظر داشت، حاضر شدیم مبلغ 250 هزار یورو پرداخت کنیم و حتی گفتیم اگر بحث قهرمانی باشد، حاضریم آپشن هایی در قراردادشان لحاظ کنیم اما بدون اینکه کسی متوجه بشود ایران را ترک کردند و رفتند و اطلاعات غلطی هم به برانکو ایوانکوویچ دادند.

طاهری درباره اینکه سیدجلال حسینی با پرسپولیس توافق کرده بود اما الان خبری از حضور او در این تیم نیست، گفت: ما اینجا براساس نظر برانکو ایوانکوویچ بازیکنان را جذب می کنیم. برانکو با تعاملی که با کمک هایش و همین طور باشگاه دارد بازیکنان مدنظر خود را انتخاب می‌کند. سید جلال حسینی یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است اما برانکو ایوانکوویچ براساس تاکتیک ها و برنامه‌هایی که مدنظر دارد بازیکنانش را انتخاب می‌کند. این‌طور نیست که اگر حسینی در لیست برانکو نبود پس بازیکن خوبی نیست.

وی درباره حضور لوسیانو ادینیو در پرسپولیس هم گفت: وقتی برانکو گفته حضور او در پرسپولیس یک راز است پس حتما یک راز است. نمی‌دانم چرا برانکو چنین حرفی را زده است. ادینیو بازیکن بسیار خوبی است و می‌توانیم از او استفاده کنیم. البته این را هم در نظر بگیرید ما در پست مهاجم فقط با یک بازیکن مذاکره نمی‌کنیم بلکه با بازیکنان زیادی در حال مذاکره هستیم مطمئنا سعی می کنیم بهترین تیم را برای پرسپولیس ببندیم.

طاهری درباره آخرین وضعیت قرارداد مهدی طارمی نیز گفت: او بازیکن تیم ماست و برای فصل بعد هم با ما قرارداد دارد اما یک سری مباحث درباره متمم قراردادش وجود داشت که مدیران قبلی آن‌ها را امضا کرده بودند. ما هم به آن‌ها احترام گذاشتیم و قرار شد آن‌ها را اجرا کنیم. طبق صحبتی هم که داشتیم قرار شد خودش را به کادر فنی معرفی و از روز شنبه در تمرینات حاضر شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم مانند سال قبل باشگاه پرسپولیس سقف قرارداد دارد و اینکه به خاطر این سقف قرارداد برخی بازیکنان از این تیم جدا شدند گفت: اینکه برخی از بازیکنان فصل قبل به خاطر سقف قرارداد از تیم جدا شدند درست نیست. ما سال قبل جلساتی را با مدیرعامل وقت و سرمربی وقت برگزار کردیم آن‌ها اذعان داشتند که این بازیکنان قبل از شروع جام جهانی با باشگاه‌های مدنظرشان قرارداد بسته‌اند. این را به این خاطر می گویم که هواداران‌مان اطلاعات درست داشته باشند. عرفی در همه باشگاه‌ها وجود دارد که باید رعایت شود اما از سوی سازمان لیگ سقفی برای همه باشگاه‌ها درنظر گرفته شده که باید در چارچوب آن سقف هزینه کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است طی روزهای آینده پولی به حساب باشگاه واریز شود؟ گفت: ما سعی داریم هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم. به همین منظور طی روزهای آینده از منابع مختلف استقراض‌هایی را انجام می‌دهم. به صورت جدی با چند حامی مالی صحبت کرده‌ام تا در طول فصل به ما کمک کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز