لیگ جهانی والیبال

کواچ: با جنگندگی پیروز شدیم

۱۳۹۴/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۸:۵۷
کد خبر: ۲۹۵۱۶۴
کواچ: با جنگندگی پیروز شدیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت:بازی مقابل لهستانی که قهرمان جهان شده کار خیلی سختی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اظهار داشت: خوشحالم که بازی سختی را بردیم، من در رختکن و پیش از شروع بازی به شاگردانم گفتم به ست‌های برده و باخته فکر نکنید و فقط به فکر پیروزی باشید.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل لهستانی که قهرمان جهان شده کار خیلی سختی بود، ما نباید توقع داشته باشیم که بازیکنان ایران همانطور که مقابل آمریکا به میدان رفتند در برابر لهستان هم بازی کنند. ما در لحظات حساسی به بازی برگشتیم و این موضوع خیلی مهم است که توانستیم در این لحظه حساس امتیازات از دست رفته را جبران کنیم، من به تیم لهستان تبریک می‌گویم که در این سالن و جو سخت آن بازی خوبی ارائه دادند.

کواچ در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی امشب شیرین‌تر از پیروزی مقابل آمریکا بود، اظهار داشت: تکرار می‌کنم از این پیروزی خوشحالم. در شرایطی که در وضعیت ایده‌آل نبودیم و خوب بازی نمی‌کردیم و میرزاجانپور را در اواسط بازی از دست دادیم به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم با زدن سرویس خوب لهستان را از پا در بیاوریم اما آنها دریافت‌های خوبی داشتند می‌خواستیم آنها را مجبور کنیم که با ساعد دریافت کنند. خیلی تلاش کردیم و جنگیدیم و از پیروزی که به دست آوردم خوشحالیم. دوباره تکرار می‌کنم تا متوجه شویم مقابل چه تیمی بازی می‌کردیم و این شرایط به وجود آمد که پیروز شویم.

وی در مورد اینکه آیا این قانون را منطقی می‌داند، گفت: تغییرات در قوانین فدراسیون جهانی همیشه به وجود می‌آید سال قبل با استفاده از امتیاز صعود کردیم امسال قانون عوض شده و شاید عادلانه نباشد. تیم‌های گروه ما بسیار قوی هستند اما در گروه مقابل بازی‌ها دوستانه است. اگر برزیل با تیم‌ دومش در آن گروه شرکت کند چه مشکلی به وجود می‌آید؟

کواچ درباره  اینکه چرا از امیر غفور استفاده نکرده، گفت: در چند بازی اول از غفور استفاده کردیم اما سپس شهرام محمودی شرایط بهتری داشت و از او استفاده کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز