سومین مرحله مسابقات جایزه بزرگ آسیا-تایلند

پرش نقره‌ای وظیفه دوست

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۶:۴۵
کد خبر: ۲۹۵۹۰۵
پرش نقره‌ای وظیفه دوست
نماینده کشورمان در ماده پرش ارتفاع، دقایقی پیش در مرحله نهایی رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا، نایب قهرمان شد و مدال نقره گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وظیفه دوست دقایقی پیش در جریان سومین و آخرین مرحله از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در "چانتابوری" تایلند موفق شد مدال نقره پرش از ارتفاع را به خود اختصاص دهند.

محمد رضا وظیفه دوست ملی پوش کم سن و سال کشورمان که پیش از این در مراحل اول و دوم این رقابتها موفق به کسب عنوان نشده بود، ظهر امروز با گذشتن از مانع دو متر و 23 سانتی متر و تعداد خطای کمتر نایب قهرمان شد تا با دست خالی از نخستین تجربه اش در جایزه بزرگ آسیا باز نگردد.

در این ماده پرنده سوریه با دو متر و 26 سانتی متر قهرمان شد و نماینده کشور سریلانکا با دو متر و 23 سانتی متر و تعداد خطای بیشتر در جایگاه سوم ایستاد. 

کیوان قنبر زاده دارنده رکورد ملی پرش ارتفاع ایران نیز، که پیش از این در مراحل اول و دوم در بانکوک و پاتوم تانی ارتفاع دو متر و 26 سانتی متر را از پیش رو برداشته و موفق به کسب مدال های طلا و نقره شده بود، امروز(دوشنبه) در مرحله پایانی این مسابقات با پرشی به ارتفاع دو متر و 23 سانتی متر و تعداد خطای بیشتر از رسیدن به مدال بازماند و جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان در پایان این دوره از مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا در تایلند در ماده پرش ارتفاع سه مدال( یک طلا و دو نقره) را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است که تیم ملی کشورمان در دور قبلی این رقابتها (سال 2013) با چهار مدال ( دو طلا و دو برنز) در مجموع هر سه مرحله به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز