پس از حضور درفینال کوپا آمه‌ریکا

سمپائولی: بدنبال رویای جدیدی هستیم

۱۳۹۴/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۹:۴۲
کد خبر: ۲۹۶۰۱۷
سمپائولی: بدنبال رویای جدیدی هستیم
سرمربی شیلی گفت: پرو سخت‌ترین حریف‌مان تا این مرحله بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی شیلی اعتراف کرد که تیمش با برتری مقابل پرو سخت‌ترین حریف خود را تا این مرحله از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا از پیش رو برداشته تا به فینال صعود کند.

خورخه سمپائولی پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش برابر پرو و صعود به مرحله نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا اعتراف کرد که پرو سخت‌ترین حریفی بوده که از ابتدای رقابت‌ها تا کنون برابر میزبان قرار گرفته است.

سمپائولی که هر دو گل تیمش توسط ادواردو وارگاس به ثمر رساند، در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: رسیدن به فینال در خانه با روخا (لقب تیم ملی شیلی) یک رؤیا بود که ما می‌خواستیم محقق شود. پرو بازیکنان باارزشی دارد و آنها کار را برای ما سخت کردند. پرویی‌ها بازی‌ فوق‌العاده‌ای انجام دادند. در بازی‌هایی که ما در کوپا آمه‌ریکای 2015 داشته‌ایم، این سخت‌ترین بازی بود. ما از کسب این پیروزی بسیار خوشحالیم.

وی اضافه کرد: ما با حریفی بسیار سرسخت روبه‌رو شدیم و در بازی بعدی در فینال هم وضعیت همین‌گونه است. ما باید برای آن بازی تجدید قوا کنیم تا بتوانیم عملکردی که در بازی‌های قبلی داشتیم را ارائه کنیم.

سرمربی تیم ملی شیلی در تمجید از وارگاس که هر دو گل تیمش را زد، عنوان کرد: دانستن اینکه وارگاس همیشه به کار ما می‌‌آید چیز خوبی است. ما رابطه بسیار نزدیکی با وارگاس داریک و شما می‌بینید که هر بار او برای ما بازی می‌کند، با تمام وجودش تلاش می‌کند. خوسه روخاس هم برابر پائولو گررو، بهترین مهاجم تورنمنت عملکرد بسیار خوبی داشت.

سمپائولی در پایان گفت: این بار سعی می‌کنیم بازیکنان را در بهترین شرایط به فینال برسانیم. تا الان چیزی که ملزم به کسب آن بودیم، رسیدن به فینال بود که محقق شد. از حالا به بعد یک رؤیای جدید را شروع می‌کنیم.

حریف شیلی در بازی فینال کوپا‌ آمه‌ریکا که 14 تیر برگزار می‌شود، برنده جدال بامداد فردای تیم‌های ملی آرژانتین و پاراگوئه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز