آرژانتین ۶-۱ پاراگوئه

صعود به فینال با خط و نشان

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۰۴:۴۴:۴۲
کد خبر: ۲۹۶۲۳۹
صعود به فینال با خط و نشان
بامداد یکشنبه آرژانتین و شیلی فینال کوپا آمریکای ۲۰۱۵ را به انجام می رسانند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی کوپای آمریکای سال ۲۰۱۵ بین دو تیم آرژانتین و پاراگوئه از ساعت ۴ بامداد و در ورزشگاه مونیسیپال و با قضاوت ساندرو ریچی برزیلی انجام شد و در نهایت این آبی سفیدهای آرژانتینی بودند که با نتیجه مقتدرانه و عجیب ۶-۱ حریف سختکوش خود را له کردند و ضمن کشیدن یک خط و نشان جدی برای شیلی میزبان در آستانه فتح پانزدهمین قرمانی خود در کوپا آمریکا قرار گرفتند.

بدون شک مثلث مسی، پاستوره و دی ماریا نقش غیر قابل انکاری در بدست آمدن این نتیجه داشت. دی ماریا ۲ گل زد(۴۷ و ۵۳)و یک پاس گل داد؛ پاستوره هم یک گل زد(۲۷) و روی دو گل تاثیر داشت و مسی هم در راس این مثلث علی رغم اینکه گلی نزد ولی روی ۴ تا از ۶ گل آلبی سلسته تاثیر پر رنگی را ایفا کرد.روخو(۱۵)، آگوئرو(۸۰) و هیگواین(۸۳) دیگر گلزنان آرژانتین بودند.لوکاس باریوس هم در دقیقه ۴۳ تک گل پاراگوده را وارد دروازه رومرو کرد.

البته مصدومیت گونزالز و سانتا کروز دو مهره تاثیر گذار پاراگوئه در نیمه اول که منجر به تعویضشان شد؛ در به ثمر رسیدن این نتیجه بی تاثیر نبود.

این دو تیم در مرحله مقدماتی هم رو در روی هم قرار گرفته بودند که بازی با نتیجه ۲-۲ به اتمام رسیده بود.

دیروز هم شیلی میزبان ۲-۱ پرو را برد و فینالیست شد.این بازی بامداد یکشنبه و از ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت تهران به انجام می رسد. پرو و پاراگوئه هم شنبه بازی رده بندی را به انجام می رسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز