درخشان در گفتگو با برنا:

پرسپولیس باید همیشه جزو مدعیان قهرمانی باشد/ خیلی اذیتم کردند

۱۳۹۴/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۹۷۵۳۴
پرسپولیس باید همیشه جزو مدعیان قهرمانی باشد/ خیلی اذیتم کردند
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: موفق شدیم بعد از چند سال ناکامی، رقیب دیرینه مان را از پیش رو برداریم ولی متاسفانه خیلی اذیت شدم و مشکلات زیادی برایم به وجود آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید درخشان سرمربی فصل گذشته سرخپوشان پایتخت این روزها در حال استراحت است و سعی می کند به عنوان یک پیشکسوت اقدامات باشگاه محبوبش را پیگیری کند.

وی ابتدا درباره اوضاع این روزهای خود گفت: فعلا در حال استراحت هستم. همچنین این روزها تعطیلات دانشگاه هم باعث شده تا خلوت تر از گذشته باشم و بتوانم بهتر به اتفاقات گذشته فکر کنم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای سرمربیگری دارد یا خیر گفت: با یکی دو تیم صحبت هایی انجام داده ام اما هیچ کدام نهایی نشده است.

سرمربی فصل گذشته سرخپوشان مدعی است عملکردش در پرسپولیس قابل قبول بوده است: از نظر خودم عملکردم در پرسپولیس راضی کننده بود. تغییر و تحول زیادی در باشگاه به وجود آمده بود. مدیریت، مدام در حال تغییر بود ولی ما توانستیم تیم را به عنوان صدرنشین در لیگ قهرمانان آسیا تحویل آقایان دهیم و همچنین موفق شدیم بعد از چند سال ناکامی، رقیب دیرینه مان را از پیش رو برداریم ولی متاسفانه خیلی اذیت شدم و مشکلات زیادی برایم به وجود آمد.

وی در مورد پرسپولیس این فصل و نحوه جذب بازیکنان این تیم اذعان داشت: تا آن جا که می دانم 80% خریدهای او انجام شده و خودش هم از وضعیت تیم راضی است.

درخشان درباره اینکه پرسپولیس با این شرایط می تواند  جزو مدعیان باشد یا اتفاق دیگری رخ می دهد؛ گفت: پرسپولیس باید همیشه جزو مدعیان باشد و تگر این اتفاق نیفتد؛ اشتباه رخ داده است. پرسپولیس همیشه برای قهرمانی باید بجنگد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز