غلامرضا رضایی در گفتگو با برنا:

سایپا اهداف بلندمدت دارد/ امیدوارم سکوها پر شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۹۸۶۷۱
سایپا اهداف بلندمدت دارد/ امیدوارم سکوها پر شود
مهاجم جدید تیم سایپا گفت: امیدوارم امسال سایپا موفق باشد و بیشتر بماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا رضایی بازیکن فصل گذشته نفت تهران، ترجیح داد تا از نفت جدا شده و فوتبالش را در فصل جدید در سایپا ادامه دهد. مهاجم جدید امسال سایپا درمورد آخرین وضعیت خود در تیم جدیدش با خبرنگار برنا گفتگویی انجام داد.

وی در مورد وضعیت خود در تیم سابقش اظهار داشت: در تیم نفت شرایط خوب بود. سال خوبی را در کنار علی آقا و مسوولین نفت داشتیم ولی پارسال مشکلات زیادی وجود داشت که اگر این مشکلات کمتر بود، تیم بهتر نتیجه می گرفت. روزهای سختی را داشتیم که به خیر و خوشی تمام شد.

مهاجم جدید سایپا دلیل جدایی از تیم نفت را اینگونه بیان کرد: دلیل جدایی با توجه به شرایط جدید و بهتر در تیم سایپا بود. وقتی با مسئولین سایپا حرف زدم، هدف های درازمدت و برنامه های خوبی را در این تیم دیدم و احساس کردم آقای رضایی مدیر عامل اهداف خوبی دارند و آقای جلالی نیز همین طور به همین دلیل به سایپا ملحق شدم.

وی در مورد اینکه آیا مشکل مالی هم در نفت داشته، اذعان داشت: نفت مشکلات مالی زیادی داشت و آقای قنبرزاده و مسوولین قول دادند با اولین مبلغ دریافتی طلب ها را بدهند. مسوولین نفت وقتی قول می دهند سر قولشان هستند البته حق بچه ها بیشتر از این مبالغ می باشد. حدود پنجاه تا شصت درصد مطالبات ما مانده است. باشگاه نفت مثل بعضی باشگاه ها چک نمی دهد و قرارداد مستند و قطعی موجود است.

رضایی افزود: چند سال قبل فدراسیون مطلبی را گفت و ما نیز شنیدیم که باشگاه هایی که بدهی دارند، نمی توانند فصل بعد بدون حل این مشکل دوباره شروع کنند ولی هنوز به طور کامل عملی نشده و بازیکن باید مالیات پولی را که دریافت نکرده، پرداخت کند.

رضایی سال گذشته نیز همین موقع از باشگاه پرسپولیس جدا شد، وی در مورد اینکه آیا از پرسپولیس هم طلب دارد یا خیر گفت: من از پرسپولیس در 2 سال آخر حضورم طلب دارم و شکایت نکردم. انشاءالله منتظر حساب و کتاب ها هستم تا تکلیف من مشخص شود. آقای رویانیان مدیرعامل آن زمان قول داده بود که سر فرصت مشکل حل شود ولی متاسفانه ایشان رفت و امیدوارم مسوولین جدید باشگاه مشکلات را حل کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد تمرینات سایپا اظهار داشت: سایپا تیم جوانی است. بازیکنان با انگیزه نیز در تیم وجود دارند. تیم کامل است و تمرینات منظم انجام می شود. امیدوارم مشکلی پیش نیاید و فصل خوبی را با توجه به اهداف بلند مدت داشته باشیم. از اردوها خبری ندارم این از وظایف مسوولین است و انشاءالله به زودی به اردوی خارجی می رویم.

وی در مورد اینکه چرا همیشه قرارداد کوتاه مدت می بندد، خاطرنشان کرد: من دوست دارم در یک باشگاه بمانم و قرارداد بلندمدت داشته باشم ولی هر سال یک مشکل پیش می آید در فولاد اهواز، نفت تهران و سایپا نیز یک ساله قرارداد بستم. امیدوارم امسال سایپا موفق باشد و بیشتر بماند.

مهاجم جدید سایپا درباره میزبانی و سکوهای خالی در کرج گفت: طبیعی است که دوست دارم در بازی هایی که میزبان هستیم سکوها پر شود و جذب تماشاگر سیاست کلان باشگاه است. این مورد یک پروسه زمان بر می باشد و بر اساس اصول از برنامه های مدیریت باشگاه می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز