اسپانسر را در نزدیک‌ترین زمان ممکن معرفی می‌کنیم

طاهری: در تلاش برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو هستیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۱:۲۹
کد خبر: ۲۹۹۴۱۰
طاهری: در تلاش برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو هستیم
سرپرست پرسپولیس گفت: مذاکرات لازم با بازیکنان مورد نظر در پست‌های اعلام شده از سوی کادر فنی در حال انجام است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر طاهری در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص برخی اخبار و مصاحبه‌ها در مورد نقل و انتقالات و همچنین وضعیت باشگاه و تیم اظهار داشت: هواداران و علاقمندان پرسپولیس، اخبار و اطلاعات دقیق را تنها از طریق مراجع رسمی باشگاه دنبال کنند و نگران وضعیت تیم نباشند، چرا که هیأت مدیره و باشگاه، حمایت‌های لازم را از کادر فنی، بازیکنان و برنامه‌های مدون و مصوب را در دستور کار دارد.

وی افزود: مذاکرات لازم با بازیکنان مورد نظر در پست‌های اعلام شده از سوی کادر فنی در حال انجام است و سعی داریم این بازیکنان را هر چه زودتر جذب کرده و در اردوی سرخپوشان، در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

طاهری در ادامه تصریح کرد: در جلسات هیأت مدیره و با تلاش اعضای این هیأت، روند خوبی را برای جذب اسپانسر و معرفی آن در نزدیک‌ترین زمان ممکن در نظر داریم تا با پشتوانه‌ای کامل وارد مسابقات شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌های متعهدانه اکثر عزیزان عرصه خبر، در بعضی موارد از سوی برخی رسانه‌ها، اخبار و مصاحبه‌هایی منتشر می‌شود که خلاف واقع است و ارکان باشگاه و تیم را مقابل هم قرار می‌دهند که این اخبار نه تنها هیچ کمکی به باشگاه و تیم نمی‌کند بلکه افکار هواداران پرسپولیس را مشغول و مشوش می‌نماید. لذا از هواداران خونگرم پرسپولیس می‌خواهیم با سعه صدر، صبر و شکیبایی، حمایت‌های همیشگی خود را از پرسپولیس دریغ نکنند و اخبار دریافتی از مرجع رسمی باشگاه را ملاک قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز