شاهرخ شهنازی در گفتگو با برنا؛

استقبال خوبی از دیویس کاپ شد / امیدوارم در آینده موفق باشیم

۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۴:۳۵
کد خبر: ۳۰۰۶۷۹
استقبال خوبی از دیویس کاپ شد / امیدوارم در آینده موفق باشیم
دبیر کل کمیته المپیک گفت: میزبانی فوق العاده ای انجام شد و رییس فدراسیون و مسوولین و نماینده ITF که میزبانی را تایید کردند هم نشان از خوبی آن دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های تنیس دیویس کاپ در مجموعه انقلاب برگزار شد. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک پس از پایان روز اول مسابقات تنیس جام دیویس با خبرنگار برنا گفتگویی انجام داد.

وی در باره مسابقات روز اول گفت:  با توجه به موقعیت حساس بازی ها و بقا در دسته دوم ایران برای اولین بار میزبان شده است و با توجه به میزبانی انتظار می رود چون تاکنون نتوانسته ایم کویت را شکست دهیم انشاءالله موفق شویم برای اولین بار این حریف را شکست دهیم. در بازی اول خالدان حریف را برد و بازی بعد بازی هیجان انگیزی شد که متاسفانه حسین زاده موفق به شکست حریف نشد. بازیکن ما 23 سال داشت و جوان بود و حریف 32 ساله بود.

شهنازی افزود: امیدوارم بازی دوبل بازی خوبی باشد و با میزبانی خوبی که با استانداردهای ITF منطبق است و تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و تلویزیون نیز خوشبختانه پخش مستقیم داشته و امیدوارم ادامه بدهد و نیز با توجه به استقبال خوب و زیاد هواداران و حضور خانم ها با حجاب اسلامی و همچنین شخصیت و ادبی که در آن ها دیدم این مجموعه باعث شود انشاءالله صعود کنیم.

وی درمورد میزبانی ایران گفت: میزبانی فوق العاده ای انجام شد و رییس فدراسیون و مسوولین و نماینده ITF که میزبانی را تایید کردند هم نشان از خوبی آن دارد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درمورد انتخاب زمین شماره 6 مجموعه انقلاب برای این رقابت ها بیان کرد: با توجه به صحبت های دبیر فدراسیون، ما برای اولین بار میزبان بودیم و بازی باید در زیر نور برگزار می شد و امکانپذیر نبود که بتوانیم زمین های اصلی را به این سرعت آماده کنیم. البته تماشاگران در این زمین نزدیکترند و اثر مثبت تری به بازیکنان ایرانی وارد می کنند.

شهنازی درمورد وضعیت تنیس ایران اذعان داشت: کار خوب فدراسیون تنیس نسبت به قبل نمایان تر شده که توجه بیشتری به پایه ها و بازیکنان جوان که پشتوانه هستند دارند. متوسط سن بازیکنان ما نسبت به حریف کمتر است و این نکته خوبی می باشد و با توجه به حضور فعال دبیر فدراسیون و دیگر همکاران در فدراسیون امیدوارم با حضور در مسابقات تدارکاتی داخلی و خارجی موفقتر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز