مدیر روابط عمومی سازمان لیگ خبرداد؛

نرخ بلیت ها ثابت می ماند

۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۰:۰۳
کد خبر: ۳۰۲۹۶۶
نرخ بلیت ها ثابت می ماند
بهمنی گفت: در سال گذشته قیمت بلیت در شهرستان‌ها و ورزشگاه تختی تهران پنج هزار تومان بود که امسال نیز با همین مبلغ عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد که بلیت مسابقات لیگ برتر در فصل جاری گران نخواهد شد.

حجت‌الله بهمنی با بیان اینکه به زودی مصوبه تعیین قیمت بلیت مسابقات لیگ برتر و فروش آن به مسئولان برگزارکننده ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ به منظور حمایت از هواداران، بهای فروش بلیت‌ها را  ثابت نگه داشته و آن را گران نخواهد کرد.

وی در ادامه افزود: طبق مصوبه اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ، در سال گذشته قیمت بلیت در شهرستان‌ها و ورزشگاه تختی تهران پنج هزار تومان بود که امسال نیز با همین مبلغ عرضه می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در مورد قیمت بلیت‌ بازی‌ها در ورزشگاه آزادی گفت: طبق مصوبه سال گذشته، قیمت بلیت جایگاه 18 هزار تومان، طبقه اول روبه‌روی جایگاه 11 هزار تومان، پشت دروازه‌ها 9 هزار تومان و طبقه بالا هفت هزار تومان است. البته سازمان لیگ برای افرادی که نسبت به خرید کارت‌های دائمی خرید بلیت الکترونیکی اقدام کرده‌اند همانند سال گذشته تخفیفاتی در نظر گرفته است.

بهمنی خاطرنشان کرد: برای این افراد بلیت جایگاه 15 هزار تومان، روبه‌روی جایگاه هشت هزار و 500 تومان، پشت دروازه‌ها در طبقه اول هفت هزار تومان و طبقه بالا پنج هزار تومان است.

«فروش بلیت الکترونیکی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفاست»، وی با بیان این جمله گفت: از هواداران فوتبال می‌خواهیم که نسبت به تهیه کارت‌های دائمی خرید بلیت الکترونیکی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اقدام کنند.

براساس مصوبات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا، فروش بلیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه‌ها اجباری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز