ITC داسیلوا بزودی صادر می شود

خطیبی: اولین بازی برای هر مربی سخت است

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۳۸۴۸
خطیبی: اولین بازی برای هر مربی سخت است
سرمربی سیاه جامگان گفت: در تیم های خطیبی جر و بحثی دیده نمی شود این ها حاشیه است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال در نخستین دیدار خود در لیگ برتر مقابل استقلال 2-1 شکست خورد.

رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: من به جامعه فوتبال تبریک می گویم. امروز یک فوتبال زیبا را از هر دو تیم دیدیم و این مساله نوید بازی های خوبی لیگ برتر در بازی های آینده است. من از فوتبال بچه ها راضی هستم. دوست داشتم تیمم سه امتیاز را بگیرد و از این بابت ناراحتم.

وی ادامه داد: اولین بازی برای هر مربی سخت است چون شناخت روی تیم ها کم است. اسکلت ما نسبت به استقلال بیشتر تغییر کرده و نیاز به زمان داریم. من به تیمم امیدوار شدم. چون در نیمه دوم یک فوتبال خوب را ارائه دادیم. ما بزرگ بودیم و بزرگ فکر می کنیم. بچه ها در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شدند. تیم نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. در نیمه اول از کیفیت راضی نبودم. امیدوارم از بازی نیمه دوم برای مسابقات آینده الگوبرداری کنیم.

سرمربی سیاه جامگان درباره قضاوت صالحی گفت: این داور بهترین داور ایران بود. در یک صحنه دلیر گفت روی او خطای پنالتی شد اما ما کاری نداریم. با این وجود صالحی برای من بد یمن بود.

وی درباره اینکه بین برخی بازیکنان جر و بحث دیده شد بیان داشت: اصلا اینطور نیست. در تیم های خطیبی جر و بحثی دیده نمی شود این ها حاشیه است.

خطیبی درباره اینکه وضعیت داسیلوا به کجا رسید گفت: ITC او نرسیده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز