ویسی تیم باانگیزه و خوبی دارد

فرکی: برد روحیه‌بخشی بود

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ۲۱:۲۷:۴۱
کد خبر: ۳۰۳۸۶۱
فرکی: برد روحیه‌بخشی بود
سرمربی سپاهان گفت: می توانم بگویم در برابر چنین تیمی نیاز داشتیم که هر سه امتیاز خانگی را از آن خود سازیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار هفته نخست تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد شهر با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:برد مقابل استقلال خوزستان برد شیرینی در برابر این تیم جوان و باانگیزه بود. می توانم بگویم در برابر چنین تیمی نیاز داشتیم که هر سه امتیاز خانگی را از آن خود سازیم. به این ترتیب می توانیم برای مسابقات بعدی خود امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: من به عبدالله ویسی و شاگردانش تبریک می گویم و مطمئن هستم این تیم می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. البته ما می توانستیم در این بازی گل های بیشتری بزنیم. اما خود من که فوتبال بازی کرده ام می دانم شروع هر کاری دشوار است و در ابتدای مسابقات لیگ رسیدن به پیروزی کار دشواری است.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: این برد را به مجموعه سپاهان تقدیم می کنم. از لحاظ کیفیت بازی باید بگویم که ما مالکیت بیشتری نسبت به توپ داشتیم اما حریف نیز در اوایل مسابقه موقعیت های مناسبی داشت. در مقابل مدافعان ما خوب کار کردند و به مرور بر بازی حاکم شدیم. از این بابت که چنین حریف سرسختی را شکست دادیم خوشحالیم و این برد می تواند روحیه خوبی به ما برای ادامه مسابقه بدهد. 

وی در رابطه با سه کارت زردی که بازیکنان سپاهان در این مسابقه دریافت کردند، افزود: همواره در هر مسابقه به بازیکنان تاکید می کنند که به داور اعتراض نکنند. این مساله را ما در فصل گذشته هم دیدیم و گاهی اوقات بازیکنان مان را به همین دلیل از دست دادیم که این مساله هم به بازیکن و هم به تیم لطمه می زند. امیدوار هستم که این اتفاق نسبت به سال گذشته کمتر رخ دهد.

سرمربی سپاهان در رابطه با دربی اصفهان در هفته آینده تصریح کرد: این بازی مهمی در اصفهان و برای هواداران دو تیم به خصوص طرفداران سپاهان است. البته ما در ایران سوپرجام نداریم. ولی این مسابقه را به نیت سوپرجام برگزار می کنیم. من احترام فراوانی برای مدیریت باشگاه سعید آذری و مربی تیم یحیی گل محمدی و سایر نفرات این باشگاه قائل هستم.

وی در رابطه با جابه جایی هایی که در خط حمله و هافبک تیم به وجود آمد، اظهار داشت: این جابه جایی ها و تغییرات به این منظور بود که تمرکز تیم مقابل بهم بخورد و تاکتیک های ما از حالت یکنواخت خارج شود. این را خودم از تیم خواسته بودم تا تیم مقابل با شناخت از ما نتواند مقابل نفرات ما بایستد.

 فرکی در خاتمه در رابطه با بازیکنان تازه وارد سپاهان در این فصل اذعان داشت: پادووانی مصدوم بود. گردانی هم دیر به جمع ما اضافه شد و در اردوی ترکیه دچار مصدومیت گردید. با این حال وظایفش را به خوبی انجام داد و من از وی راضی بودم. وحید نجفی بازیکن جوان ما هم در اواخر مسابقه به جای خلعتبری به میدان آمد و فرصتی کمی داشت که توانایی های خود را نشان دهد. از میلاد سرلک هم راضی بودم او به جای فوزیل به میدان آمد که در تمرین دیروز دچار مصدومیت شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز