تجلیل کمیته بین‌المللی پارالمپیک از سیامند رحمان

تقدیر از پادشاه آلماتی

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۰۳۹۱۸
تقدیر از پادشاه آلماتی
سایت کمیته از درخشش رحمان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی معلولان آسیا قدردانی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیامند رحمان وزنه‌بردار دسته 107+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد با رکورد 295 کیلوگرم به مقام نخست دست یابد و دو بار نیز رکورد جهان را که در اختیار خودش بود، جابه‌جا کند. درخشش او، تمجید سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک را به دنبال داشت. در گزارش این سایت که در تیتر آن از رحمان به‌ عنوان پادشاه مسابقات آلماتی یاد شده، آمده است:

سیامند رحمان، قوی‌ترین پارالمپین جهان قدرت و دلاوری‌اش را یکبار دیگر در مسابقه روز پنج‌شنبه نشان داد و با بلند کردن وزنه 295 کیلوگرمی مدال طلای مسابقات قهرمانی آزاد 2015 آسیا در آلماتی قزاقستان را از آن خود کرد. قهرمان جهان و پارالمپیک بدین ترتیب توانست تعداد رکوردشکنی‌هایش در 15 ماه اخیر را به عدد 8 برساند. او رکورد جهان را سه بار در مسابقات قهرمانی جهان در اکتبر 2014 و سه بار در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون در آوریل همان سال شکسته بود.

رحمان به نزدیک شدن به هدف خود یعنی وزنه 300 کیلوگرمی ادامه داد؛ چیزی که ممکن است او در پارالمپیک 2016 ریو بالاخره به آن برسد.

سیامند در Baluan Sholak Sports Palace خود را با بلند کردن وزنه 270 کیلوگرمی گرم کرد و در دومین حرکت خود توانست یک کیلوگرم بالاتر از رکورد جهان را بزند. رحمان تصمیم گرفته بود در سومین آخرین حرکت خود تصمیم گرفته بود رکوردش را یکبار دیگر بشکند و موفق شد با بلند کردن وزنه 295 کیلوگرمی نام خود را یکبار دیگر در کتاب‌های تاریخ بنویسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز