به بازیکنان جوان اعتقاد دارم

برانکو: غافلگیری تیم‌ها طبیعی است/ برای قهرمانی می‌جنگیم

۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۱:۳۸:۳۸
کد خبر: ۳۰۴۰۵۷
برانکو: غافلگیری تیم‌ها طبیعی است/ برای قهرمانی می‌جنگیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز یک کلمه نگفتم که از هدف‌مان منصرف شده‌ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: لیگ شروع شد.همانطور که گفتم بازی اول همیشه سخت است.بازی بود که همه ما انتظار سه امتیاز را داشتیم.به بازیکنان گفته بودم باید انتظار غافلگیری داشته باشند.متاسفم که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.اما نمی توانم هیچ گلایه ای از بازیکنانم داشته باشم چون عالی کار کردند و تلاش زیادی انجام دادند و موقعیت های زیادی خلق کردند.هر بازی شانس خوب و بد خود را دارد.ما دو اشتباه بزرگ در گل ها داشتیم که به قیمت بزرگی برای مان تمام شد.همانطور که قبلا گفتم کار زیاد و تمرینات ویژه ای برای حل مشکلات داریم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس و برای مثال میلاد کمندانی گفت:من معمولا درباره بازیکن صحبت نمی کنم.با این وجود باید بگویم این ها حداکثر توان خود را گذاشتند.به صورت کلی می گویم که از بازیکنان راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار برنا درباره اینکه به نظر می رسد در تیمش بازیکن خلاق کم است بیان داشت: من با نظر شما موافق نیستم.ما در این بازی فرصت های زیادی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا 2 توپ روی دروازه آمد و گل شد، گفت: موافقم، آنچه ما را خوشحال می‌کند شانس گلزنی زیادی بود که به دست آوردیم اما در مسابقه فوتبال پیش می آید که در بازی‌هایی گل‌هایی اینگونه زده می‌شود و دو توپ آمد و گل شد و به همین دلیل فوتبال جذاب است.

برانکو درباره اینکه چقدر به این تیم امیدوار هستید تا در بالای جدول قرار بگیرد و اینکه آیا از نقل و انتقالات راضی است یا نه بیان داشت: کاملا به بازیکنان جوانم اعتقاد و ایمان دارم و بدانید سوشا، طارمی و عالیشاه هم از بازی بعدی به ما ملحق می شوند و بنگستون هم به ما اضافه می شود و طبیعی است با حضور آنها کیفیت بهتری به تیم اضافه می شود و کاملا به بازیکنانم اعتقاد دارم و فقط یک مقدار شانس کم داشتیم. این ها بازیکنان پرسپولیس هستند و نه بازیکن مدیرعامل هستند نه بازیکن من همه بازیکنان پرسپولیس هستند و استحقاق حضور در این تیم را هم دارند و طبیعی است که نوسان‌هایی ایجاد شود. این خاصیت فوتبال است اما تلاش و انگیزه به کار در آنها وجود دارد و این به من خوش بینی لازم را می‌دهد.این نفرات بازیکنان پرسپولیس هستند و من آنها را تمرین می‌دهم و به پرسپولیس آمده اند تا به این تیم کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس را برای قهرمانی بسته‌ شده و حالا چقدر به این موضوع امیدوار است گفت: هرگز یک کلمه نگفتم که از هدف‌مان منصرف شده‌ایم اما چه کسی می‌تواند قول بدهد و چه قولی بدهد و من مدام تکرار می‌کنم پرسپولیس یک تیم است و هر تیم دیگری هم برای قهرمانی می‌جنگد و برای قهرمانی هدف دارد و ما هم از این هدف کنار نمی‌کشیم.اگر دوست داشته باشید می‌توانم مدام قول بدهم اما قول دادن کار آدم های جدی نیست و هدف ما رسیدن به قهرمانی و نبرد برای قهرمانی و برتر بودن است و از این هدف انصراف هم نمی دهیم و این تازه هفته اول است و تیم ما بهتر بود و باید می‌بردیم اما فوتبال است و غافلگیری هم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز